](./images/smilies/eusa_wall.gif) Superfrustrerend. Maar ik zit al 5 jaar op dit gewicht, misschien komt het daardoor??? Ik val gewoon moeilijk af denk ik! Maar ik probeer het nog ff vol te houden, het wordt wel moeilijk als er niks af gaat, maar in die zomer-zwemkleding zie je alles!
  Superfrustrerend. Maar ik zit al 5 jaar op dit gewicht, misschien komt het daardoor??? Ik val gewoon moeilijk af denk ik! Maar ik probeer het nog ff vol te houden, het wordt wel moeilijk als er niks af gaat, maar in die zomer-zwemkleding zie je alles!  Nog maar ff doorbijten...
 Nog maar ff doorbijten...

Al valt het bij mij iets minder op, omdat het logisch is om na een zwangerschap weer dunner te worden. Het schijnt zo te zijn dat je een half jaar moet rekenen voor je, zonder echt te lijnen, weer op je oude gewicht bent. Ik denk dat dat dan alleen geldt voor mensen die niet zoveel zijn aangekomen, want ik moet toch echt wel lijnen en erg opletten. Maar ik ga het denk ik wel redden, binnen de 6 maanden weer op 67. Joepie
 Al valt het bij mij iets minder op, omdat het logisch is om na een zwangerschap weer dunner te worden. Het schijnt zo te zijn dat je een half jaar moet rekenen voor je, zonder echt te lijnen, weer op je oude gewicht bent. Ik denk dat dat dan alleen geldt voor mensen die niet zoveel zijn aangekomen, want ik moet toch echt wel lijnen en erg opletten. Maar ik ga het denk ik wel redden, binnen de 6 maanden weer op 67. Joepie  , ga er nu dus weer hard tegen aan...
 , ga er nu dus weer hard tegen aan... 

was ook echt tegen SB maar wil het nu wel proberen. Een mens doet alles als ie wanhopig is
 was ook echt tegen SB maar wil het nu wel proberen. Een mens doet alles als ie wanhopig is