happy mom schreef:gaat het gas dan niet heel hard?
Wij kunnen de koelkast in de caravan namelijk ook op gas aanzetten, maar vind het zelf geen prettig idee om, als de koelkast met gas aanstaat, dan ook te slapen snachts in de caravan, of mijn zoontje smiddags daar neer te leggen.
We hebben wel een rookmelder in combinatie met koolstofmono oxide voor in de caravan gekocht.
maar blijft voor mij een onprettige gedachte.
Verder nemen we qua boodschappen veel houdbare producten mee zoals melk, vla, crackers, beschuitjes, oploskoffie en oplos chocolademelk, pasta en rijst met sauzen.
Iemand nog tips voor de boodschappen?
gr happy mom
Het handige van zo'n camping-koelboxje is dat je die ook gewoon buiten onder een zeiltje neer kan zetten, niks aan het handje! En je kan dagenlang koelen op een enkel 5 kg gasflesje.
Verder is er eigenlijk niks gevaarlijks aan een koelkast op gas. Als je gewoon de algemene veiligheidsmaatregelen in acht neemt dan kan er niks fout gaan. Dus zorg dat je de gasslangen om de paar jaar vervangt (5 jaar max.) en je (gasdruk) reduceer-ventiel en slangkoppelingen altijd ff checkt op lekkages.
Je zou denk ik eerder bang moeten zijn voor de elektrische installatie in een caravan