Lekker he!
Evelien was je nou nog bezig met werk zoeken of niet?
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Lekker he!
Evelien was je nou nog bezig met werk zoeken of niet?
kamille1984 schreef:wij moeten de belasting opgaaf zelfs nog laten invullen
Harm-J schreef:Hier is de belastingteruggave al wel binnen. Misschien is het ook wel eens goed, om bij het ontvangen van zulke (grote) bedragen eens te denken aan iemand die het minder heeft of een goed doel. Dit i.p.v het allemaal op of voor eigen rekening te gebruiken, dan wel te storten.
Deed/doet u dit al? Gelieve dan het hier bovengeschrevene als niet geschreven te beschouwen.
Evelien schreef:pardon?
dit geld willen wij besteden aan de verbouwing van ons huis. Mogen we zelf nog beslissen over ons geld?
Harm-J schreef:Evelien schreef:pardon?
dit geld willen wij besteden aan de verbouwing van ons huis. Mogen we zelf nog beslissen over ons geld?
Ik schreef toch niet: "dat je niet zelf zou mogen beslissen" over jouw eigen geld. Wel schreef ik: "Misschien is het ook wel eens goed, om bij het ontvangen van zulke (grote) bedragen eens te denken aan iemand die het minder heeft of een goed doel. Dit i.p.v het allemaal op of voor eigen rekening te gebruiken, dan wel te storten". Met nadruk op te denken.
Ik schreef het eigenlijk meer, omdat ik mij zelf op de gedachte betrapte dat het geld in gedachten al besteed was, dan wel weggezet, zonder dat ik daarbij de gedachte had, aan hen die het minder of soms helemaal niet hebben. E.e.a was ook geschreven met een knipoog.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 406 gasten