Ik zie net je verhaal (in het kort). Dat is wel heftig ja. Het is altijd lastig reageren zonder dat het een cliché wordt. Ik wil geen holle woorden spreken.
Mag ik een vraag stellen? Heb jij heilszekerheid, weet jij (en heb je dat onderzocht) of je wedergeboren ben? Want de leegte kan er zijn als God niet in je woont. Mocht je geen heilszekerheid hebben dan raad ik je bv deze website aan:
http://www.bekering.nl/Mocht je wel die heilszekerheid hebben (verlossing) dan is er maar één ding wat je leegte kan verhelpen en dat is tijd met God doorbrengen (in gebed en woord-studie/lezing/overdenking). God zal je dan ook stap voor stap leiden in de dingen die je nog mag/kunt doen en hoe je nu verder moet. Hij zal je dan ook echt vullen. Dit geld overigens voor ons allemaal, dat we tijd met God moeten brengen... veel tijd. Niet vanuit slavernij en zwaarmoedigheid, maar vanuit liefde en in de wetenschap dat God naar ons verlangt (en wij - als het goed is - naar Hem).
Ik weet verder niet veel te zeggen behalve dat ik je echt Gods zegen en vrede wenst, dat je vol IN HEM mag worden en zijn!