trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

miss jane
Verkenner
Verkenner

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor miss jane » 15 mei 2009 19:47

christien schreef:Weet iemand nog een leuke binnenlocatie om met
slecht weer binnen foto´s te maken? (regio zuid-holland)

Bij Intratuin (sommige vestigingen) en ook andere tuincentra kun je binnen foto's maken. Is erg leuk, ik heb er een keer een fotoreportage van gezien en het zag er super uit! Wat ook erg leuk is, is bijvoorbeeld een schuur met oude werktuigen erin; wel net ernaar waar je interesses liggen tuurlijk;)
Heer, U bent mijn leven, de grond waar ik op sta.
Heer, U bent de weg, de waarheid die mij leidt.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 15 mei 2009 20:36

Een kasteeltje of landhuis? Wij hebben in kasteel Loevestein foto's gemaakt. (moet je wel voor betalen :? )

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 20:54

Ja, wij hadden ook bij Loevestein geïnformeerd, maar dat was ons te duur. Wij hebben toen op het eiland, bij Nederhemert, de fotoreportage gemaakt.
Afbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 15 mei 2009 21:01

miss jane schreef:

Bij Intratuin (sommige vestigingen) en ook andere tuincentra kun je binnen foto's maken. Is erg leuk, ik heb er een keer een fotoreportage van gezien en het zag er super uit! Wat ook erg leuk is, is bijvoorbeeld een schuur met oude werktuigen erin; wel net ernaar waar je interesses liggen tuurlijk;)

Bedankt, dat is zeker een leuk idee, om daar foto´s te maken, ik denk zelf
ook aan een zaak van woning inrichting, dat is misschien ook wel een optie.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mei 2009 13:55

kirsten schreef:Wij wilden juist wel trouwdienst 's middags, maar dan meer om logistieke problemen en we kwamen dan een beetje in de knoop met de tijd. Verder hebben wij ook een besloten feest voor een select groepje. Dat heb ik liever dan een groep van ruim 150 man. Bovendien is dat eigenlijk ook gedaan omdat mijn familie een feestavond met muziek niet kan waarderen. Vandaar deze oplossing.

En over dat trouwen duur is. Eerlijk gezegd vind ik het belachelijk duur, maar goed, het is dan ook wel een bijzondere dag waarvan ik vind dat het wel wat mag kosten :wink:

Kijk, das de enige reden die ik me kan voorstellen om het select te houden. En dan op een andere dag een groot feest voor vrienden waar geen anti-feest-familie iets van weet :D

Gelukkig heb ik geen familie die tegen muziek, feest etc. is. Anders zou ik dat heeeeel vervelend vinden :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 16 mei 2009 14:37

Een museum is misschien ook nog een idee...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 mei 2009 14:40

Marnix schreef:
kirsten schreef:Wij wilden juist wel trouwdienst 's middags, maar dan meer om logistieke problemen en we kwamen dan een beetje in de knoop met de tijd. Verder hebben wij ook een besloten feest voor een select groepje. Dat heb ik liever dan een groep van ruim 150 man. Bovendien is dat eigenlijk ook gedaan omdat mijn familie een feestavond met muziek niet kan waarderen. Vandaar deze oplossing.

En over dat trouwen duur is. Eerlijk gezegd vind ik het belachelijk duur, maar goed, het is dan ook wel een bijzondere dag waarvan ik vind dat het wel wat mag kosten :wink:

Kijk, das de enige reden die ik me kan voorstellen om het select te houden. En dan op een andere dag een groot feest voor vrienden waar geen anti-feest-familie iets van weet :D

Gelukkig heb ik geen familie die tegen muziek, feest etc. is. Anders zou ik dat heeeeel vervelend vinden :)

Dat vind ik dus ook heel vervelend. Sowieso vindt niet elk familielid het goed op de manier dat wij trouwen. (jurk niet goed, kerk niet goed, trouwlocatie niet goed e.d.). Daar word ik echt zo enorm moe van. Maar goed, het is onze trouwdag :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 mei 2009 16:10

Nou kirsten, ik hoop dat je dat toch een beetje los kunt laten :-S Ik vind het zo gemeen dat mensen zo kunnen zeuren over het feest van een ander.
Op onze bruiloft heb ik zelf opgetreden met m'n eigen band, was super :)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 mei 2009 17:22

Dat lukt ook wel hoor. Gelukkig heb ik een hele directe vriend die altijd precies wat terug weet te zeggen wanneer iemand commentaar heeft. Ik heb echt nu zoiets: Het is onze dag en wat iedereen vind maakt mij niets uit. Maar het wordt ons soms wel een beetje moeilijk gemaakt :wink:

Wel leuk om op te treden met je eigen band!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 16 mei 2009 17:40

NdW schreef:Een museum is misschien ook nog een idee...

Bedankt dat is ook een leuk idee, zal nog eens verder gaan googlen
of dat er een leuk museum in de buurt is, wat ook sóchtends vroeg
open is.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 mei 2009 00:01

Zo, wij hebben het huwelijksgesprek met de dominee ook gehad. Fijn gesprek geweest! 'k Heb wel het gevoel dat het een persoonlijke dienst wordt.

Vanavond heeft m'n vriend de schilderijlijst opgehaald die we via Marktplaats hadden uitgezocht voor de foto's in het receptieboek (iets heel anders, ik weet het :mrgreen:), dus dat kan ook van het lijstje... gaat lekker zo.

Hihi, in mijn dromen ging het van 't weekend een stuk minder lekker... Het was onze trouwdag, sowieso al rommelig allemaal ("Zo hadden we dat toch niet gepland? :shock:) en níemand zei iets over mijn jurk ("Dat doen mensen toch meestal als ze iets niet mooi vinden, erover zwijgen? :?) en op een gegeven moment liep ik moederziel alleen in m'n jurk over het strand en kon ik de ingang van de feestgelegenheid niet meer vinden en niemand leek me te missen ](*,).
Gelukkig was het maar een droom, maar ik ben er dus duidelijk veel mee bezig :lol:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 mei 2009 06:18

christien schreef:
NdW schreef:Een museum is misschien ook nog een idee...

Bedankt dat is ook een leuk idee, zal nog eens verder gaan googlen
of dat er een leuk museum in de buurt is, wat ook sóchtends vroeg
open is.

Je kunt altijd vragen of iemand al wat eerder de deur voor je open wil doen, vaak is er al wel eerder personeel aanwezig dan dat het museum open gaat.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 19 mei 2009 16:07

Weet iemand een winkel (omgeving Apeldoorn of Veenendaal) of site waar je accesoires voor in een bruidskapsel kan kopen? Parels etc??
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mei 2009 16:35

In Kesteren zit een winkeltje met assecoires en hoeden, daar hebben ze ook bruidssieraden, daar heb ik de mijne vandaan. Ik liep er heel toevallig tegenaan. De pareltjes in mijn bruidskapsel kwamen gewoon van de kapper.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 19 mei 2009 18:09

Ik had 't via Marktplaats. (Niet tweedehands maar gewoon nieuw.)

Terug naar “Archief”