Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:gempa schreef:AikonGirl schreef:Is dat Cardiflor? Hoelang hebben ze ongeveer die pokken?
Je woont zeker niet in de buurt van A'dam?
nee geen cardiflo maar calendula emulsie smeer heerlijk, en zorgt ook voor een mooiere genezing
jaaaa... die is het! heeeerlijk spul! ik heb het hire gewoon liggen en roep tegen iedereen... als je kind nog eens waterpokken krijgt... ik heb nog spul wat heeeerlijk is tegen jeuk, en enorm fijn om te smeren!
Helaas woon ik dus niet in die buurt!
Julia heeft aan de billen nog steeds de rode plekjes waar de pokjes hebben gezeten. Ze had er maar weinig, alleen helaas ook een litekentje boven dr oog, daar zat een hele grote pok en is door het draaien in bed stuk gegaanveel mensen zeggen dat het nog weg gaat, dus hoop ik dat ook maar!
gempa schreef:
het is ook heerlijk als je kids eens verbrandt zijn , het verkoeldt en trek het branderige gevoel weg.
Julia heeft aan de billen nog steeds de rode plekjes waar de pokjes hebben gezeten. Ze had er maar weinig, alleen helaas ook een litekentje boven dr oog, daar zat een hele grote pok en is door het draaien in bed stuk gegaanveel mensen zeggen dat het nog weg gaat, dus hoop ik dat ook maar!
paprikameisje2 schreef:gempa schreef:
het is ook heerlijk als je kids eens verbrandt zijn , het verkoeldt en trek het branderige gevoel weg.
over dat insmeren na verbranden... hier werd gezegd bij de da, dat je dan echt als allerbeste aftersun kan gebruiken... zelfs de goedkoopste is al beterdan vaseline en dat soort dingen, omdat er in aftersun iets zit, waardoor de huid nog gewoon goed kan ademen!
ik zal het hier anders eens even vragen! t verkoelt wel heerlijk, dat spul! dat zeker!
beterschap voor ilona!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten