Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Vakanties 2009

Berichtdoor MissF » 18 mei 2009 09:13

Wij hebben besloten in ieder geval wel gewoon op vakantie te gaan, met tent en kind :) We nemen de dakkoffer van mijn zwager mee i.p.v. een karretje, omdat we dan harder kunnen rijden. We gaan proberen in Italie en daarna in Kroatie aan te komen, maar we doen het rustig aan. Zodra zoonlief het niet meer ziet zitten in de auto stoppen we gewoon en nemen we een hotelletje. En misschien bereiken we Kroatie wel nooit, of kan zoonlief helemaal niet tegen de zon, dan gaan we gewoon terug naar de Ardennen ofzo :D I love kamperen :D :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mei 2009 15:02

blegh kamperen :|
geef mij dan liever maar een huisje waar de meeste voorzieningen in zitten en dan vind ik het prima! Een mooie bosrijke omgeving, leuk tuintje bij de achterdeur en niet ver van het winkelcentum. Ik (wij) vermaken ons wel!

@Evelien: balen zeg!!! Wel flauw (ook dubbelop vind ik..) mag hij 6 weken opnemen geven ze m gewoon niet vrij :shock:

@smArtjan: gaaf zeg :D :D
wij zijn absoluut geen buitenland types, vooral m'n man niet. Hij voelt zich niet thuis in het buitenland, onbekend, vreemde taal, e.d. Dat houdt hem voornamelijk tegen. Maar misschien kunnen we beginnen in een weekendje Duitsland ofzo of vanaf onze vakantiebestemming in Emmen even naar Duitsland :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 18 mei 2009 15:06

Heerlijk, kamperen :)

Ik heb vandaag besloten dat ik in augustus nog een weekje naar de kust ga, aan de Zwarte Zee. Anders ga ik het niet volhouden tot aan de Kerst, denk ik... ;)

@SmArtjan: 2maanden, gaaf! Heb je daar familie o.i.d. of ga je op de bonnefooi door het land?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 mei 2009 15:13

Ik had tot vorig jaar nooit echt gekampeerd, maar mijn man deed het altijd. Dus we hebben een tent gekocht en zijn gegaan, en ik zweer erbij ;) Wat ontzettend heerlijk! Waren we het zat na 2 dagen, dan reden we gewoon wat uurtjes door, en weer een andere omgeving. Echt super.
Mijn enige eis is dat we alleen kamperen met lekker weer,en dat we twee goede standenstoelen meenemen.
En het is vele malen goedkoper dan 2 weken in een huisje zitten. Ik vind het heerlijk om te kamperen, maar niet in NL :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 mei 2009 16:46

in nederland kun je opzich wel kamperen. Maar dan moet je echt gaan (als dat kan) als het een paar dagen mooi weer is.

pipjepipje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pipjepipje » 18 mei 2009 16:49

net wegenkaarten van frankrijk gehaald, nog acht weken!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 mei 2009 16:52

wij gaan a.s. woensdag :D (frankrijk)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 18 mei 2009 17:19

Bij ons kun je ook nog wildkamperen, heerlijk. Gewoon je tentje achter in de auto leggen en als je een mooi plekje ziet ga je daar staan :) Met een beetje geluk zit er een bron in de buurt, heerlijk vers water, als er een boertje langskomt krijg je nog verse melk ook. Dan is je vakantiegevoel toch compleet? :)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 18 mei 2009 17:56

Over 11 weken een weekje Hoge Hexel.. Over 14 weken 15 dagen turkije en dan van het najaar nog een week naar Noorwegen toe voor een habbekrats.. :D :D =D>
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mei 2009 19:32

MissF schreef:En het is vele malen goedkoper dan 2 weken in een huisje zitten.
daar heb je zeker gelijk in. Voor een normaal huisje met 2 slaapkamers betaal je zo'n gauw 900 euro voor 2 weken :shock: gelukkig zitten wij bij bekenden dus scheelt het voor ons :wink:
m'n man vind kamperen nou helemaal niets :shock: ik vind t op zich wel gaan, lekker primitief al die middelen enzo, de tent, het koken enzo, heb t met m'n exvriend en zijn ouders ook gedaan in Frankrijk. Maar zo t niet elk jaar willen, zo af en toe vind ik het nog wel leuk.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 mei 2009 23:54

Kamperen is niks voor mij... alleen al dat gedoe met die wc-rol als je naar het toilet moet, en als je dan geen koelkast hebt en geen stromend water in de tent. Dan ben ik misschien maar een luxe-paard wat dat betreft, maar ik hou niet van dat primitieve. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 mei 2009 06:20

Ik vind kamperen wel fijn, lekker buiten zijn. Als je weer thuis bent, besef je hoe goed je het eigenlijk hebt met al die luxe!

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 19 mei 2009 08:07

Evelien schreef:hehe... mijn man heeft gewoon 6 weken vakantie die hij nog op kan nemen. Alleen kan hij die niet opnemen want ze geven hem gewoon geen vrij.... ](*,)

Daarom gaan we maar wat lang weekendjes weg. In september gaan we 8 dagen naar Turkije.

Nou dan hebben ze in zijn bedrijf kennelijk nog weinig last van de crisis.
Wij gaan dit jaar niet weg vanwege zwangerschap, verhuizing en nieuwe baan van mijn man. Maar ik zit toch al vakantiefolders door te nemen, voor het jaar erna :lol: Hebben we gewoon meer dan een jaar voorpret.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 mei 2009 09:57

@marjo: dat heet armchair travelling 8)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 19 mei 2009 10:32

In juli gaan wij met mijn ouders, broertje, zusje, broer+schoonzus+ nichtje van vrijdag - maandag naar Giethoorn
In augustus ga ik 16 dagen naar Turkije om een reis te leiden
En in oktober gaan we samen ergens naar toe. Bedoeling is dat we 12 of 13 oktober vertrekken, dit inverband met werkplanning. Waar naar toe is nog een verrassing, ergens waar de zon schijnt in iedergeval :D .

Terug naar “Archief”