Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor jamillah » 16 mei 2009 21:26

Het punt is Marnix, dat áls je een dikke kont zou hebben, een rok maatje 36 daar niet overheen past. Al zou-ie lubberen in je taille dan nog steeds is die kont te dik. Bij mij is het meestal andersom. Maar goed. Ik ben tevreden tegenwoordig. :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2009 08:34

jamillah schreef:Het punt is Marnix, dat áls je een dikke kont zou hebben, een rok maatje 36 daar niet overheen past. Al zou-ie lubberen in je taille dan nog steeds is die kont te dik.

dat bedoel ik dus.. :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 17 mei 2009 12:40

trijntjejohanna schreef:
jamillah schreef:Het punt is Marnix, dat áls je een dikke kont zou hebben, een rok maatje 36 daar niet overheen past. Al zou-ie lubberen in je taille dan nog steeds is die kont te dik.

dat bedoel ik dus.. :wink:

Ja dat zag ik, maar Marnix is óf geen goed verstaander of hij denkt écht dat er vrouwen zijn met een dikke kont die in maatje 36 passen :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 mei 2009 12:52

Jullie snappen me niet :) Jekan zeggen: Goed, dan heb je geen dikke kont. Zo zou je dat kunnen noemen. Mijn punt is dat je verhoudingsgewijs nog wel een dikke kont kan hebben... als je voor de rest nog dunner bent... alles is relatief... Even een extreem voorbeeld. Denk je in: Een kind van 8, 35 kilo, heel dun. Maar dan met maatje 36. Dan heeft ze een dikke kont en toch maatje 36. En waarom heeft ze een dikke kont? Omdat de rest veel smaller is. Daarom is maatje 36 voor haar supergroot omdat de rest allemaal veel smaller is. En zo kan iemand in maatje 36 passen, 63 kilo zijn en toch wat overbodig vet op de kont hebben zitten. Bij dik hoef je ook niet meteen te denken aan veeeel te dik ofzo. Maar in de zin van: Er kan wel wat af. Als ze zegt dat ze 63 kilo weegt, maatje 36 past en 3 kilo (bijna 5% van je lichaamsgewicht!) overbodig vet op haar lichaam heeft zitten op buik en kont, wat er wel af mag kan ik me dat best voorstellen en ik snap niet dat iedereen daar dan zo tegenin gaat en beweert dat ze dan niet dik kan zijn :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 mei 2009 17:42

ik ben 1.66 en weeg ongeveer 70 kg. Voor m'n lengte is het te zwaar maar op zich ben ik niet dik ofzo. Ik vind mezelf gewoon volslank :D heb wel een buikje en stevige dijen. wil er nog wel zeker 5kg vanaf, en die probeer ik er ook hard vanaf te krijgen maar als ik dan eenmaal weer zover is, is het vakantie ](*,)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 17 mei 2009 19:19

Frustrerend hè, kwebbel... bij mij is dat ook al zo. #-o
Maar goed, ik zit nog steeds op -3,5... dus als dat zo blijft heb ik iig 'iets' bereikt :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 mei 2009 19:51

NdW schreef:Frustrerend hè, kwebbel... bij mij is dat ook al zo. #-o
Maar goed, ik zit nog steeds op -3,5... dus als dat zo blijft heb ik iig 'iets' bereikt :D

ik ben er ongeveer ook 4 af :D maar na koninginnendag, verjaardagen van bewoners en familie heb ik weer wat gebakjes op dus moet nu weer ff enthousiast aan de slag...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 08:09

Ik dacht adt 't bij mij nog wel mee viel hoeveel ik afgevallen was na de operatie....Trek ik vanmorgen het jurkje aan, dat ik gekocht had voor de bruiloft (morgen).... Slobbert 'ie gewoon om me heen, de bandjes zakken af...Jakkie! Fijn dat ik afgevallen ben, maar ik baal dat 't jurkje nou lang niet zo leuk meer staat, want 't is een aansluitend model...Naja...MOeten er maar wat van maken, want shoppen lukt nog niet weer ;-)

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 18 mei 2009 08:28

Heb je geen handige moeder, zus ofzo, die even de zijnaden in kan nemen?
Tis dat je voor mij ver weg woont... anders wilde ik het nog wel even voor je doen :wink:

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 08:38

m'n zus zit midden in een verhuizing...M'n moeder gaat morgen op vakantie, nu aan 't werk, en krijgt vanmiddag visite, en moet vanav koffers pakken...m'n schoonmoeder naait oko supergoed, maaar die heeft wel wat anders aan d'r hoofd nu ;-)
Kan nog kijken of ik m'n tante zover kan krijgen...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 mei 2009 18:21

heb je morgen een hele dag bruiloft terwijl je vorige week geopereerd bent...?

Pas dan maar érg goed op jezelf...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 mei 2009 19:19

Ik verdwijn een aantal maanden uit dit topic. Waarschijnlijk kom ik in januari weer terug :lol:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 18 mei 2009 19:34

jij hebt een geldige reden :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 19 mei 2009 07:35

hihihi, ik heb nog geen geldige reden, maar wel een eerste succes geboekt: mijn eerste kilo is er af! Nog 3 te gaan! 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mei 2009 15:21

En ik zit op -12 :D Ik zit weer op 70 kg, dat is mijn hoogste gewicht ooit voor mijn zwangerschap, jippie :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”