Moderator: Moderafo's
elsb schreef:Bloempie: Wat een schattig meisje hebben jullie, mooi die donkere haartjes! Ben je zelf alweer een stuk opgeknapt?
Jeepeecee: Van harte gefeliciteerd! Hopen dat het allemaal zo goed mag blijven gaan, geniet ervan!
Hier gaat het nog steeds prima! We zijn gister net terug gekomen van een weekje vakantie in Luxemburg! Heerlijk was het om nog even met z'n tweetjes weg te zijn voordat de baby komt!
Met de zwangerschap gaat het goed, ik ben nu ruim 32 weken! Nog 4 weekjes werken, dan lekker verlof!
Nog een vraagje: ik heb de laatste dagen zo'n ontzettend jeuk op m'n buik, gewoon niet normaal, het ziet soms gewoon helemaal rood ervan! Hebben jullie dit ook? Ik heb nu mentholpoeder en dat helpt wel.
Ik heb in de vakantie wel af en toe in de zon gezeten (natuurlijk niet met blote buik) maar tis toch best warm dan, misschien komt het daarvan...
jeepeecee schreef:vanavond onze 2e echo gehad, en gelijk het intake gesprek. EN ALLES IS GOED!!! ben echt super blij, had me best wel zenuwachtig zitten maken. voelde me best misselijk, en dat was dit weekend ineens een stuk minder, dus dacht toen, gaat t nog wel goed. maar alles is goed, ze hebben de hartslag opgemeten en ook dat is goed,
ons kleintje is nu 1,5 cm.!!!!
ben helemaal blij en gelukkig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten