kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Daphne » 11 mei 2009 21:16

liefie schreef:Ik ga morgen naar Alblasserdam zijn daar leuke kleding winkels??

Volgens mij zitten Vlot en Marlene daar als ik het goed heb. Ze weten daar echter wel van prijzen... :-k
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mei 2009 21:18

Dat maakt niet uit is voor een trouwdag :D
Ben benieuwd!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 mei 2009 21:27

Oké, dan zijn het geschikte winkels! Marlene is voor de 'jonge vrouw', Vlot voor wat oudere, dus dan zal je bij Marlene vast wel slagen.

Hier heb je de site: http://www.vlotdamesmode.nl
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 11 mei 2009 22:52

Lalage schreef:
jans1 schreef:Ik heb zaterdag een fel geel shirt met een fel groene kikker erop gekocht :D Voor vakantie... 8)
Bij de H&M hadden ze leuke kniebroeken.. Kheb een witte gekocht, lekker besmettelijk maar wel gaaf! :D

Heb jij speciale kleding voor in de vakantie dan? Hmm dat heb ik eigenlijk ook wel... tenminste, ik ben van plan binnenkort bergschoenen, afritsbroek en fleecetrui aan te schaffen 8)

Nou ja... speicaal.. we gaan met z'n 3en op vakantie.. dus hebbe we alledrie voor de fun hetzelfde shirt gekocht :wink: Voor de rest.. ik heb nu een rode 3 kwartbroek maar daarmee heb ik op een boomstam gezeten zit er van dat plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat... Dus nu moet ik ook daar nog voor op zoek.. Ik heb niet veel broeken en om dan een hele vakantie in dezelfde broek te lopen vink ook niks :wink: Dus ff speciaal wat voor vakantie aangeschaft....
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 12 mei 2009 10:02

jans1 schreef:...plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat...

Bedoel je van dat spul wat ook wel uit 'nieuw' hout komt? Heb dat eens in een rok gehad, nacht in de vriezer gelegd, toen kon ik het er zo afhalen.
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2009 11:06

Ik ben net thuis uit Alblas/Ridderkerk echt niks kunnen vinden bij vlot en collegestyle. Ben wel even de Miss Etam ingelopen en daar hadden ze echt een super gave ballon rok grijs met een heel licht streepje. Nu ga ik vanmiddag maar iets erbij zoeken in Goes gelukkig kan er van alles boven dus dat komt helemaal goed.

Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 12 mei 2009 11:52

*Annette* schreef:
jans1 schreef:...plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat...

Bedoel je van dat spul wat ook wel uit 'nieuw' hout komt? Heb dat eens in een rok gehad, nacht in de vriezer gelegd, toen kon ik het er zo afhalen.

Volgens mij was dat dat spul ja.. maar het is er helemaal ingetrokken... Broek is al verschillende malen gewassen, maar gaat er echt niet meer uit...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 mei 2009 12:46

jans1 schreef:
Lalage schreef:
jans1 schreef:Ik heb zaterdag een fel geel shirt met een fel groene kikker erop gekocht :D Voor vakantie... 8)
Bij de H&M hadden ze leuke kniebroeken.. Kheb een witte gekocht, lekker besmettelijk maar wel gaaf! :D

Heb jij speciale kleding voor in de vakantie dan? Hmm dat heb ik eigenlijk ook wel... tenminste, ik ben van plan binnenkort bergschoenen, afritsbroek en fleecetrui aan te schaffen 8)

Nou ja... speicaal.. we gaan met z'n 3en op vakantie.. dus hebbe we alledrie voor de fun hetzelfde shirt gekocht :wink: Voor de rest.. ik heb nu een rode 3 kwartbroek maar daarmee heb ik op een boomstam gezeten zit er van dat plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat... Dus nu moet ik ook daar nog voor op zoek.. Ik heb niet veel broeken en om dan een hele vakantie in dezelfde broek te lopen vink ook niks :wink: Dus ff speciaal wat voor vakantie aangeschaft....

De Perry Sport heeft hele leuke outdoor-kleding. handige afritsbare broeken die niet koud zijn als het wat frisser is en niet te warm als het wat warmer is... drogen snel, soms ook handig op de camping. En ze zijn packable, je kan de hele broek in 1 broekzak opvouwen zodat je een lekker klein pakketje hebt, dus ook ruimtebesparend en handig mee te nemen.

Ik was nooit op het idee gekomen daar voor kleding te kijken maar toen ik er toevallig een keer tegenaan liep ben ik er erg fan van geworden.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 12 mei 2009 12:46

liefie schreef:Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!

Ga zo gelijk even in Leiden kijken..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 mei 2009 13:20

Dine schreef:

dan ga ik zo ook kijken bij de didi (afgelopen zaterdag bij de didi in venlo geweest, maar daar was nog niks geen korting, alleen wat jasjes).

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 mei 2009 17:16

Marnix schreef:De Perry Sport heeft hele leuke outdoor-kleding. handige afritsbare broeken die niet koud zijn als het wat frisser is en niet te warm als het wat warmer is... drogen snel, soms ook handig op de camping. En ze zijn packable, je kan de hele broek in 1 broekzak opvouwen zodat je een lekker klein pakketje hebt, dus ook ruimtebesparend en handig mee te nemen.

Ik was nooit op het idee gekomen daar voor kleding te kijken maar toen ik er toevallig een keer tegenaan liep ben ik er erg fan van geworden.

Ik vind Bever veel fijner dan Perry. Ik had een keer een afritsbroek van Wildbeast (merk van Perry) en die verkleurde heel snel, dat was heel lelijk dus ik koop dat niet meer.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 12 mei 2009 17:41

liefie schreef:Ik ben net thuis uit Alblas/Ridderkerk echt niks kunnen vinden bij vlot en collegestyle. Ben wel even de Miss Etam ingelopen en daar hadden ze echt een super gave ballon rok grijs met een heel licht streepje. Nu ga ik vanmiddag maar iets erbij zoeken in Goes gelukkig kan er van alles boven dus dat komt helemaal goed.

Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!

ben je niet meer bij Garbo geweest? klein winkeltje, maar daar hebben ze ook super leuke dingen. (zit tegenover vlot)
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2009 18:05

In mijn man zijn auto lag geen parkeerschijf die heb ik even bij vlot geleend dus ben ik maar even naar Ridderkerk geweest.
Is me ook niet opgevallen eigenlijk :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 13 mei 2009 09:59

Lalage schreef:
Marnix schreef:De Perry Sport heeft hele leuke outdoor-kleding. handige afritsbare broeken die niet koud zijn als het wat frisser is en niet te warm als het wat warmer is... drogen snel, soms ook handig op de camping. En ze zijn packable, je kan de hele broek in 1 broekzak opvouwen zodat je een lekker klein pakketje hebt, dus ook ruimtebesparend en handig mee te nemen.

Ik vind Bever veel fijner dan Perry. Ik had een keer een afritsbroek van Wildbeast (merk van Perry) en die verkleurde heel snel, dat was heel lelijk dus ik koop dat niet meer.

Oke, ik heb 3 van die broeken en heb er nooit dergelijke problemen mee gehad.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 13 mei 2009 10:14

Dine schreef:

En???

Terug naar “Archief”