liefie schreef:Ik ga morgen naar Alblasserdam zijn daar leuke kleding winkels??
Volgens mij zitten Vlot en Marlene daar als ik het goed heb. Ze weten daar echter wel van prijzen...

Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Ik ga morgen naar Alblasserdam zijn daar leuke kleding winkels??
Lalage schreef:jans1 schreef:Ik heb zaterdag een fel geel shirt met een fel groene kikker erop gekochtVoor vakantie...
![]()
Bij de H&M hadden ze leuke kniebroeken.. Kheb een witte gekocht, lekker besmettelijk maar wel gaaf!
Heb jij speciale kleding voor in de vakantie dan? Hmm dat heb ik eigenlijk ook wel... tenminste, ik ben van plan binnenkort bergschoenen, afritsbroek en fleecetrui aan te schaffen
jans1 schreef:...plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat...
*Annette* schreef:jans1 schreef:...plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat...
Bedoel je van dat spul wat ook wel uit 'nieuw' hout komt? Heb dat eens in een rok gehad, nacht in de vriezer gelegd, toen kon ik het er zo afhalen.
jans1 schreef:Lalage schreef:jans1 schreef:Ik heb zaterdag een fel geel shirt met een fel groene kikker erop gekochtVoor vakantie...
![]()
Bij de H&M hadden ze leuke kniebroeken.. Kheb een witte gekocht, lekker besmettelijk maar wel gaaf!
Heb jij speciale kleding voor in de vakantie dan? Hmm dat heb ik eigenlijk ook wel... tenminste, ik ben van plan binnenkort bergschoenen, afritsbroek en fleecetrui aan te schaffen
Nou ja... speicaal.. we gaan met z'n 3en op vakantie.. dus hebbe we alledrie voor de fun hetzelfde shirt gekochtVoor de rest.. ik heb nu een rode 3 kwartbroek maar daarmee heb ik op een boomstam gezeten zit er van dat plakkerige spul op wat er niet meer uit gaat... Dus nu moet ik ook daar nog voor op zoek.. Ik heb niet veel broeken en om dan een hele vakantie in dezelfde broek te lopen vink ook niks
Dus ff speciaal wat voor vakantie aangeschaft....
liefie schreef:Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!
Dine schreef:liefie schreef:Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!
Ga zo gelijk even in Leiden kijken..
Marnix schreef:De Perry Sport heeft hele leuke outdoor-kleding. handige afritsbare broeken die niet koud zijn als het wat frisser is en niet te warm als het wat warmer is... drogen snel, soms ook handig op de camping. En ze zijn packable, je kan de hele broek in 1 broekzak opvouwen zodat je een lekker klein pakketje hebt, dus ook ruimtebesparend en handig mee te nemen.
Ik was nooit op het idee gekomen daar voor kleding te kijken maar toen ik er toevallig een keer tegenaan liep ben ik er erg fan van geworden.
liefie schreef:Ik ben net thuis uit Alblas/Ridderkerk echt niks kunnen vinden bij vlot en collegestyle. Ben wel even de Miss Etam ingelopen en daar hadden ze echt een super gave ballon rok grijs met een heel licht streepje. Nu ga ik vanmiddag maar iets erbij zoeken in Goes gelukkig kan er van alles boven dus dat komt helemaal goed.
Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!
Lalage schreef:Marnix schreef:De Perry Sport heeft hele leuke outdoor-kleding. handige afritsbare broeken die niet koud zijn als het wat frisser is en niet te warm als het wat warmer is... drogen snel, soms ook handig op de camping. En ze zijn packable, je kan de hele broek in 1 broekzak opvouwen zodat je een lekker klein pakketje hebt, dus ook ruimtebesparend en handig mee te nemen.
Ik was nooit op het idee gekomen daar voor kleding te kijken maar toen ik er toevallig een keer tegenaan liep ben ik er erg fan van geworden.
Ik vind Bever veel fijner dan Perry. Ik had een keer een afritsbroek van Wildbeast (merk van Perry) en die verkleurde heel snel, dat was heel lelijk dus ik koop dat niet meer.
Dine schreef:liefie schreef:Trouwens bij de Didi in Ridderkerk waren de rokken 35 euro!
Ga zo gelijk even in Leiden kijken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten