Lastige situatie Funlover!
Eigenlijks sinds vorig jaar zomer was ik opeens veel minder heftig ongesteld. Het stelde eigenlijks bijna niks meer voor, had alleen de eerste dag wat buikpijn maar verder niet meer. Iedere keer werd de buikpijn weer wat erger, en nu ben ik er gewoon echt weer zo beroerd... 's Nachts weer wakker liggen van de buikpijn. Zie er steeds tegenop dat ik ongesteld kan worden. Denk dat ik er toch maar eens mee naar de huisarts moet, alleen ik schaam me er een soort voor 

. Ook omdat ik absoluut niet ongesteld wil zijn tijdens de vakantie, zal ik er toch een keer heen moeten. Doordat ik zo onregelmatig ben, vroeg ik me wel eens af of je dan wel primulot N. kan gebruiken.
Denk dat de kans toch ook wel groot is dat de huisarts over de pil begint, alleen als ik dan wel eens al die dingen lees, denk ik wil ik dat eigenlijks wel? En me haar reageerd heel erg op medicijnen, antibiotiaca ed. Me haar is altijd al wat aan de dunne kant, maar sinds ik aan de medicijnen zit, helemaal nu met een vrij hoge dosis, is het alleen maar dunder geworden... Ben gewoon heel bang dat als ik dan ook nog een aan de pil ga, er helemaal niks overblijft 

.
Wat de toekomst brengen moge........