Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo met de banjo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jo met de banjo » 31 jan 2004 15:49

renee schreef:

Ik lach me rot! Reformatorische Chickendales!!
Hoe verzin je het?????????????
Ik zou haast een probleempje gaan posten.....

hahahaha :) :lol: :D ik ook, ik heb deze topic nu even wat beter doorgelezen, maar ik vin 'm echt geweldig. Als ik nog eens problemen krijg zal ik ze zeker hier neer zetten. Dus dr. love................en assistenten :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 16:49

Jo met de banjo schreef:En als ik 'm nou in het midden wil? :lol: Want ik leg mijn problemen :? niet voor aan iemand met een scheiding naar links. :P

Och Jo met de Banjo, Dr.Columbus kan bijna geen scheiding meer maken. zowel links als rechts niet. Het word waarschijnlijk een hele grote natuurlijke scheiding in het middden. :oops:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 31 jan 2004 17:53

Je bedoelt een soort van landingsbaan, col??? :mrgreen:

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 31 jan 2004 19:15

columbus schreef:De onderstaande link is voor Jialikelly!! :wink:

http://users.pandora.be/vanhop/ViS/juicht.htm

omdat je zo hard gewerkt hebt vandaag :mrgreen:

Hahaaaa col! geniaal :wink:

Ik dacht al, waar blijft mn overwerkbonus? 8)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 19:36

Renee schreef:Je bedoelt een soort van landingsbaan, col??? :mrgreen:

Ja Renee, wrijf het er nog maar een s goed in :( :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 19:38

JialiKelly schreef:
columbus schreef:De onderstaande link is voor Jialikelly!! :wink:

http://users.pandora.be/vanhop/ViS/juicht.htm

omdat je zo hard gewerkt hebt vandaag :mrgreen:

Hahaaaa col! geniaal :wink:

Ik dacht al, waar blijft mn overwerkbonus? 8)

Je hebt het verdient Jialikelly :)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 21:26

Nu verkrijgbaar in de Refoweb Dr.Love $HOP

Wegens enorme vraag hebben we, het Dr.Love team besloten om serie publicaties te bundelen die van onze hand verschenen zijn de laatste jaren.
We zijn er in geslaagd om een evenwichtig boekwerk met bijbehorende DVD samen te stellen over het onderwerp liefde en alles wat er bij komt kijken.
Op de DVD vind u allerlei achtergrond informatie over Dr.Vin en Dr.Columbus en een mooie documentaire over de onstuimige liefdeslevens van onze assistente’s Jialikelly en Johanne.

In het boekwerk vind u de volgende titels:

Dr.Columbus
‘Mijn ring knelt, mag dat?’
‘Liefde gaat door de maag, nu het eten nog’
‘wees blij met sleur!’
‘ik hou van jou, en allerlei andere leugens’
‘help! Mn schoonmoeder vind me lief!’
‘Wie heeft de broek aan in JOU huwelijk?’

Dr.Vin
‘Liefde op afstand’
‘en nu even serieus!’
‘2 geloven op 1 kussen, mag ik er tussen?’
‘analyseer je eigen huwelijk, anders doe ik het!’
‘niet allemaal tegelijk!’

Dit boek draagt bij tot o.a. begrip krijgen voor schoonmoeders tot en met het onderwerp ‘hoe krijg ik mijn vrouw zover dat ik toestemming krijg om met vrienden te gaan vissen’.
Het hele ABC van de liefde, voor zover dat bestaat, word beschreven door ervaringen van anderen, maar vooral door eigen ervaringen te analyseren en te bestuderen.
844 bladzijden met wijsheid, voor slecht € 229,- incl Refoweb Dr.Love bladwijzer!!!

U kunt nu bestellen!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 31 jan 2004 21:43

Dit boek draagt bij tot o.a. begrip krijgen voor schoonmoeders tot en met het onderwerp ‘hoe krijg ik mijn vrouw zover dat ik toestemming krijg om met vrienden te gaan vissen’.
Het hele ABC van de liefde, voor zover dat bestaat, word beschreven door ervaringen van anderen, maar vooral door eigen ervaringen te analyseren en te bestuderen.
844 bladzijden met wijsheid, voor slecht € 229,- incl Refoweb Dr.Love bladwijzer!!!

Doe mij het hele ABC van de liefde maar! Het is zooo goedkoop! :mrgreen:
En die bladwijzer moet ik hebben :!:
Afbeelding

Vin

Berichtdoor Vin » 31 jan 2004 21:51

Dag lieve mensen,

Ook in dit nieuwe jaar willen Dr. Columbus en ondergetekende weer met de workshop '4 benen in 1 broek' beginnen, die uitermate geschikt is voor pas getrouwde stelletjes die met allerlij nieuwe uitdagingen geconfronteerd worden.

De workshopavonden zijn op maandagen van 8 tot 10 in de maanden februari en maart.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 31 jan 2004 21:51

Nou, Dr. Love Team, ik heb weer wat te vertellen! Gisteren zijn Ba Mi en ik zijn moeder op wezen halen op Schiphol. :roll: Het is tot nu toe een heel aardige vrouw :) , maar ik vond Ba Mi en zijn moeder wel errug klef hoor! :x Op Schiphol vond ik dat normaal, maar ja, eenmaal thuis gingen ze naast elkaar op de bank zitten... :? Dat was minder, maar ja, ik hoop, dat t nog goed komt! :?:
Hoe kan ik mijn aanstaande man :wink: op een goede manier zeggen, dat ik hem wel errug klef vind doen :?:
D8 ik, dat ik ervan af was, helaas pindakaas... :cry:
Dr. Columbus, kan ik een zakje, of ehh, doe maar gelijk een hele doos, Japanse... ehhhhh.... Chinese zoutjes bij u bestellen? :lol: Dan heb ik ook nog wat Jap... eh, Chinees in huis, voor het geval Ba Mi zijn moeder meeneemt...
Afbeelding

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 31 jan 2004 21:51

Daphne schreef:

Doe mij het hele ABC van de liefde maar! Het is zooo goedkoop! :mrgreen:
En die bladwijzer moet ik hebben :!:

Die bladwijzer is by the way een foto van ons team gekleed in een funny bunny kostuum :mrgreen:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 31 jan 2004 21:54

Die bladwijzer is by the way een foto van ons team gekleed in een funny bunny kostuum

Dan wil ik m ckr weten hebben! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 jan 2004 22:36

En ik ook....... :mrgreen:

Hebben jullie er trouwens aan gedacht om de hoofdstukken ook apart te verkopen? Ik heb wel belangstelling voor een aantal....
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 jan 2004 23:16

voor de duidelijkheid, ik ga er maar vanuit dat het kan, deze hoofdstukken wil ik graag bestellen....

Wie heeft de broek aan in JOU(W) :mrgreen: huwelijk
Liefde op afstand
Niet allemaal tegelijk

Ook lijt het me erg interessant om te lezen, hoe krijg ik mijn vrouw zover dat ik toestemming krijg om met mijn vrienden te vissen, dit lijkt me een zeer boeiend onderwerp, ook zeer zeker voor mij als vrouw, dan weet ik wat ik kan verwachten als hij wil vissen.... en hoe hij denkt dat voor elkaar te krijgen :mrgreen: , zeer :shock: boeiend.... :wink: doe dat dus ook maar.... (ik neem aan dat jullie liefdevol genoeg zijn om ook hoofdstukken apart te leveren......)

Verder wou ik me misschien wel aanmelden voor de workshop 4 benen in 1 broek, alleen 1 klein probleempje, ik ben niet pas getrouwd en mijn trouwplannen staan gepland voor over 4 jaar :roll: :wink:
Dus mag ik meedoen, of zeggen jullie kom over 4 jaar maar eens terug?
Hoe zit dat trouwens met die workshop? gaan jullie echt met 4 benen in 1 broek :shock: :shock: :shock:

Nou dat was het wel...

rest mij nog een,

Liefdevolle groet

Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Wringende relatie

Berichtdoor *Annet* » 31 jan 2004 23:50

Heren doktoren :| :|

Kunnen jullie mij uit de brand helpen :?:

Vorige week ben ik op vakantie geweest met mijn geliefde en wederom tot de conclusie gekomen dat wij niet bij elkaar passen.. ......................

Zal u ff uitleggen hoe het komt, misschien is er nog hoop dankzij u? :wink:
Als wij gingen wandelen, deden we innig, met de armen om elkaar heen, dat mag toch wel als je elkaar zo lang kent? Maar eigenlijk liep dat gans en al niet lekker want hij is maar klein stukje langer dan mij en dat wringt dan zo. En er hoort toch nix te wringen in een relatie? Geeft u alstublieft raad in deze moeilijke kwestie :!: :!: :cry:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”