Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Optimatus schreef:Wordt leder verkregen door speciaal daarvoor gehouden dieren, zoals bont?
Het verschil is dus dat we koeien opeten, en nertsen niet? Ik heb geen idee wat men met de nerts doet nadat die ontdaan is van zijn vachtje, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het karkas zonder meer wordt weggegooid.
jip_86 schreef:marcel081276 schreef:dieren zijn zo hulpeloos, als je ziet hoe een kat een soort usb aansluiting in zijn kop heeft omdat ze zijn reactie op bepaalde stoffen willen zien..![]()
sorry hoor maar ik hoop echt niet dat ik ooit zo iemand tegenkomt die zulke proeven doet alleen voor make-up enz..![]()
dieren gaan bij mij voor alles laten ze zulke dingen lekker op mensen testen, geen enkel probleem mee!
Ok, ik hier nog wel een experimentje liggen. Daarvoor moet ik wel even een seriele kabel in je hoofd implanteren. Wil je hier even komen zitten?
happy mom schreef:huh... wat voor mensen bedoel je dan?
gr happy mom
marcel081276 schreef:ik ben inderdaad wat milder als het gaat om proeven voor medicijnen maar dan inderdaad met de meest mogelijke zorg en voorzichtigheid.
wat de bijbel er over zegt kan me niets schelen ik vind het te ziek voor woorden dat een beest zo moet lijden voor de zonden van een volk.. te ziek voor woorden!!!!!
ik geloof ook totaal niet dat God die opdrachten gaf, mensen kunnen heel goed dingen verzinnen om macht uit te oefenen..
bassie76 schreef:Optimatus schreef:Medicijnen zijn van een andere orde dan bont. Me dunkt dat dit onderscheid evident is.
Ik heb niets met bont, maar in navolging van de reactie van Mortlach: wat is het verschil tussen het dragen van bont of leer?
marcel081276 schreef:eh, wat snap je dan niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten