kirdneh schreef:hettys schreef: Jij zult inderdaad wel niet kunnen begrijpen dat paleontologen dit geen onduidelijk fossiel vinden. Eet smakelijk verder.
Krijg ik die foto wel te zien of laat je het maar zo?
Zie bijvoorbeeld: Kirdneh schreef:Sporen van een vis!!!! Tja je gelooft dat je sporen van een vis in je hebt, ik geloof dat God alle creaturen heeft geschapen, soms met dezelfde bouwstenen.Maar als jij gelooft dat we van een vis afstammen dan mag dat hoor, maar noem het aub geen wetenschap.
Je vergist je. De wetenschap ontdekt dat het krijgen van de hik voorkomt uit een kenmerk van de loopvis. (amfibie) De wetenschappelijke conclusie is dan ook dat dit een erfstuk is van een amfibie. De conclusie dat het om dezelfde bouwstenen gaat is een wensgedachte. Die bouwstenen liggen dan in elk geval op de verkeerde plek. als jij het opsporen van een bepaalde zenuwbaan geen wetenschap noemt: ook best.
maar we erfden wel de zenuwbanen die het mechanisme doen werken. Een van die banen, de nervus phrenicus, loopt van de schedelbasis door de borstkas naar het middenrif. Hij volgt daarbij een lang, kronkelend pad en dat zorgt voor problemen. Alles wat de zenuw onderweg irriteert, zoals bijvoorbeeld druk erop, kan abusievelijk aanleiding geven tot de hik. Als de evolutie de mens efficiënt had ontworpen, dan had ze de nervus phrenicus niet bij de schedel maar in de buurt van het middenrif laten vertrekken. Maar we hebben de zenuw nu eenmaal tweedehands overgenomen van voorouders die kieuwen hadden in hun nek, en geen middenrif dertig centimeter lager. (hvde) http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=2n26bcod Kirdneh schreef:Op de tiktaalik kom ik nog terug, het antwoord op je vraag is, dat het zou kunnen dat er vissen met pootjes zijn gevonden, zeker weten doe ik dat nog niet.
Ik ben benieuwd.
Kirdneh schreef:Afhaakt?, ik zie nergens Scheele zn respons, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
als je naar onderen scrolled kun je klikken op reactie van Peter Scheele. In 2002 is Scheele gestopt met reageren.
http://www.geocities.com/groenrondballetje/Wat_is_leven-reacties_PS4.html John Jakobs wacht nog steeds.
Kirdneh schreef:hettys schreef: Als jij zo graag wilt geloven dat de nieuwe virusvariant in Mexico GEEN nieuwe variant is moet je dat helemaal zelf weten. Wees er blij mee, zou ik zeggen.
Och, kom je weer met de resistente virus op de proppen
Ik wijs je er alleen op wat de consequentie is van een geloof als het jouwe. Ik weet allang hoe je daarover denkt.
Kirdeh schreef:hettys schreef:
Al die pagina's discussie, allemaal in een hol vat gevallen. Ik heb NET NOG gemeld dat wij NIETS hebben aan kieuwen. In ons lichaam is nog steeds zichtbaar dat we kieuwen hebben gehad, maar we hebben ze nu niet meer. Hoe lang is het geleden dat we je hebben gemeld dat mensen hun staart hebben VERLOREN? Degeneratie IS helemaal geen 'degeneratietheorie'. Het is een gewoon onderdeel van evolutie. Een organisme is beter af zonder gezichtsvermogen? dan verliest het dat. Dat is zo logisch dat ik niet kan begrijpen dat je zoiets vraagt. Dat heet aanpassing. Het hebben van gezichtsvermogen in een volslagen donkere omgeving kost energie. Waarom zou zo'n organisme daar energie in blijven stoppen??
Dus de aalscholver zonder vleugels is een positief iets voor het beest?, hetzelfde geld voor een staart wat wij mensen zogenaamd niet meer nodig hebben? Rai zei het geloof ik al dat dat best handig is zo'n staart. Maar het stuk over het uniformatarisme gedeelte laat je maar liggen? Ook het stuk over(nieuwe) informatietoename laat je ook liggen?
Het is me een raadsel waar je het over hebt. Wat mankeert er aan een aalscholver? Had je graag een staart willen hebben? Wat wou je ermee, vliegen verjagen? Wie heeft het over uniformitarisme?
Welk stuk over informatietoename?
Kirdneh schreef: hettys schreef: Als een organisme niet kan aanpassen sterft het uit. zo zijn er dus enorm veel uitgestorven dieren en mensachtigen. Waaronder bijvoorbeeld de dinosaurussen. Op dit moment zijn er ook veel bedreigde diersoorten, of wist je dat niet?
Dat er bedreigde diersoorten zijn weet ik, of dat door evolutie'' komt is maar de vraag.Persoonlijk denk ik dat het door de mens komt, aanpassen tegen kogels is nog niet gesignaleerd bij neushoorns bv.En waar zijn de dino's niet op aangepast?
De dinosaurussen waren niet bestand tegen een meteorietinslag, waardoor het hele klimaat veranderde. Maar inderdaad, de mens laat veel soorten uitsterven door de jacht. Toch is dit maar een fractie van alle uitgestorven dieren in de hele geschiedenis.
Een snelle klimaatsverandering kan de ijsberen de das omdoen, bijvoorbeeld. Een snelle klimaatsverandering , of een veranderd voedselaanbod kan ook een snelle evolutie bewerkstelligen.
De meeste dieren zijn uitgestorven zonder mensen en kogels etc.
Kirdneh schreef:hettys schreef: Ik heb je daarstraks nog een foto laten zien. ook genetisch is het aan alle kanten bewezen, dus waar heb je het over. Je blaat wat over een geschapen ijsbeer in het paradijs, alsof die ook maar IETS kan met alle aanpassingen, maar verder kom je niet.
Nou, de ijsbeer is een variant van de oerbeer die alle genetische faccetten in zich had omdat nieuwe informatie toename onmogelijk is!!!!
Bewijs graag?
Dus er liep een beer, geen poolbeer, in het paradijs, en die had alle genetische informatie al in zich om een ijsbeer te worden?
Dat beest heeft zich dus 2000 jaar voortgeplant, en bleef een basistype (want hij moest nog op de ark) en toch is ie nooit gefossiliseerd gevonden?
Creationisten kunnen beter fossielen gaan zoeken, want die hebben een buitengewoon wonderlijk DNA.
Nogmaals.
Als er ooit een basistype bestaan heeft , bijvoorbeeld een katachtige. Dan horen alle familieleden even ver af te staan van dit z.g. basistype.
Dus dan moeten alle katachtigen nakomelingen kunnen krijgen van elkaar, want ze staan allemaal even ver van elkaar. Namelijk ongeveer 4000 jaar.
Leeuwen bestonden al in Genesis. Dus wat was die katachtige die razendsnel na de zondvloed binnen 400 jaar een leeuw produceerde terwijl het daarvoor 2000 jaar basistype bleef.
Daar moet veel DNA van te vinden zijn, want DNA blijft in fossielen tot 30.000 jaar na te lezen.
Kirdneh schreef: hettys schreef: Nog steeds? snap je nou nog steeds niet dat aanpassing, en het verkrijgen van nieuwe organen ook betekent dat er oude moeten verdwijnen? Evolutie is gewoon winst en verlies. (van overbodige aanhangsels) snap je het nu?
Tja, en daar zit nou jouw probleem.Je kunt niet bewijzen dat er nieuwe organen bij zijn gekomen.En dan ga je het echt niet redden met getekende plaatjes.Of heb je iets nieuws op dit vlak?
Er is belachelijk veel bewijs voor nieuwe organen. Die heb je ook gelezen. Al was het alleen maar in ‘just a lizart”
Als een hagedis een nieuwe klep krijgt in zijn slokdarm is dat wel degelijk een nieuw orgaan. Of heb je die link niet gelezen? Het uiterlijk van het dier was ook aangepast. In 36 jaar:
De schedels weren breder.
Sterkere tanden.
Kortere poten en langzamer.
Kirdneh schreef: hettys schreef: Schei uit. er staat nergens in het schema hoe lang die vissen zijn. van klein naar groot is helemaal geen issue in deze. primitiever kan net zo goed kleiner zijn dan groter. Waar HEB je het over. Ze staan allemaal even groot afgebeeld, dat is handig in een schema. Helemaal niet "Van klein naar groot". En al helemaal niet om jou om de tuin te leiden.

Dat is oplichterij, namelijk het zo aannemelijk voor te doen terwijl het helemaal niet zo is.Waarom laten ze de JUISTE verhoudingen niet zien en wel de ONJUISTE?
Interessante creationistisch slachtofferrol. Misschien ga ik daar nog es artikel over schrijven. Er staat nergens welke schaal het is. men beweert nergens iets over de “van klein naar groot” evolutie EN TOCH krijgt kirdneh het voor elkaar om er een punt van te maken.
Ik ga donderdag op vakantie, maar wie weet ga ik na die week es een topic openen over de krommentenende leugenachtigheid op creationistische sites.
Ook gif is geschapen.