trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor jans1 » 28 apr 2009 20:12

LeChat schreef:@jans1: ja, die parkeerkaarten voor gasten gaan we ook meteen regelen :wink:

Arjo van der Graaff is echt supergoed inderdaad, maar ook behóorlijk prijzig... Dat hij prijzen wint, moet je wel betalen. :)

Duur is ie ja :wink: Maar ik zou liever een super mooie reportage hebben die wat duurder is dan een goedkope die lelijk is...
Als het goed is trouw je maar 1 x :wink: Dus zou het wel gewldig zijn om je hele huwelijk een mooi aandenken te hebben!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 apr 2009 21:11

jans1 schreef:Duur is ie ja :wink: Maar ik zou liever een super mooie reportage hebben die wat duurder is dan een goedkope die lelijk is...
Als het goed is trouw je maar 1 x :wink: Dus zou het wel gewldig zijn om je hele huwelijk een mooi aandenken te hebben!
Ik weet natuurlijk nog niet hoe onze reportage wordt, maar wat ik van 'onze' fotograaf gezien heb, is mooi werk voor een gemiddelde prijs (niet zo duur als Arjo, maar zeker niet goedkoop). Dat vind ik dan wel een mooi 'compromis', want het kan m.i. ook té gek zijn met bestedingen voor een bruiloft.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 29 apr 2009 20:44

LeChat schreef:
jans1 schreef:Duur is ie ja :wink: Maar ik zou liever een super mooie reportage hebben die wat duurder is dan een goedkope die lelijk is...
Ik weet natuurlijk nog niet hoe onze reportage wordt, maar wat ik van 'onze' fotograaf gezien heb, is mooi werk voor een gemiddelde prijs (niet zo duur als Arjo, maar zeker niet goedkoop). Dat vind ik dan wel een mooi 'compromis', want het kan m.i. ook té gek zijn met bestedingen voor een bruiloft.

Ik denk ook wel dat er een verschil zal zijn of je er veel waarde aan hecht of niet.. Afijn.. voorlopig is er bij mij nog geen sprake van.. 8)
Kan dus voorlopig nog lekker sparen!
www.kralenjans.webs.com

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 30 apr 2009 09:02

Wij hadden ook een kever waar mijn neef ons de hele dag in heeft rondgereden, dat was ook een errug goedkope optie :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 apr 2009 09:12

Het lijkt er haast wel op dat er de laatste tijd (en jaren) steeds meer stelletjes dat doen. Iemand die een leuke/oude/grappige auto heeft in de fam./vriendenkring. Terwijl in de tijd van mijn ouders (toen die trouwden) echt van alles gedaan werd rondom auto, bloemstukken, etc.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 apr 2009 09:15

Mijn vriend was maandag bij de bloemist/autoverhuurder en die zei dat de spoeling nu echt wel dunner was dan een jaar of wat geleden inderdaad. Er worden minder auto's gehuurd en mensen die bijvoorbeeld eerst een oldtimer én een bus voor de daggasten hadden gehuurd, schrappen nu de bus... ook had hij voor 't eerst sinds jaren te maken met wanbetalers.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 30 apr 2009 17:42

Mijn zwager wou altijd heel graag trouwen in een Audi TT...
Toen hij bij de koop van hun huis zag dat de notaris een Audi TT had, heeft hij meteen gevraagd of hij die een dagje mocht lenen..
No problemo.. 8) Notaris heeft gewoon een dag in zijn auto gereden.

Mijn andere zus is getrouwd in een hele oude Ford.. Was van mn oom, moest wel helemaal op een trailer komen maar hij was echt geweldig :D
En hij wou er niks voor hebben ook :wink:
www.kralenjans.webs.com

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 mei 2009 07:52

Vandaag is de grote dag voor mijn zus!!

Wij vertrekken zo richting mijn ouders!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 mei 2009 08:51

trijntjejohanna schreef:Vandaag is de grote dag voor mijn zus!!

Een fijne dag toegewenst!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 mei 2009 08:56

LeChat schreef:
trijntjejohanna schreef:Vandaag is de grote dag voor mijn zus!!

Een fijne dag toegewenst!
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor *Annette* » 01 mei 2009 11:22

Hele fijne dag TJ!
Wat de toekomst brengen moge........

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 01 mei 2009 21:05

Hoe was het TJ. Vertel!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 mei 2009 15:32

*Schop*

Zo, wij zijn gisteren voor het eerst bij een eventuele feestlocatie geweest, hebben op het gemeentehuis een tijd + datum vastgelegd én de kerk vastgelegd. Belangrijkste wat op korte termijn moet gebeuren: nog meer locaties bekijken en kiezen wat we precies willen. Waar receptie, waar eten, verschillende locaties of alles op één etc.
Wat zijn jullie overwegingen daarin geweest, wat is handig, leuk en wat is absoluut een afrader?

Locatie burgerlijke stand, de kerk en locatie waar we gisteren hebben gekeken liggen echt op loopafstand van elkaar, dat is wel leuk. Twijfelpunt: je zit telkens op een dotje, het is misschien juist wel lekker om na het burgerlijk huwelijk (uur of 3) nog even naar een andere plaats te gaan om te relaxen en te eten met de daggasten. Nouja, kom maar met tips en ervaringen, want die zijn natuurlijk altijd welkom!
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 mei 2009 16:07

Spannend Jo'tje! Superleuk!
Wij hadden ook alles in 1 stad. en dat vonden wij heerlijk. Al dat gerij, dat vonden wij niks. Parkeren is ook niet overal in Rhenen heel makkelijk, dus kon iedereen gewoon de hele dag de auto's bij de kerk laten staan, en overal heen lopen. Alles wat op 1 of 2 minuten loopafstand van elkaar. Wij reden wel, omdat ik dat perse wilde. Die auto hadden we natuurlijk niet voor niets ;)

Ik heb vanmiddag even gekeken bij de vroegere buurjongen van mijn man die vandaag trouwden. wij hebben ook een uitnodiging gekregen maar we kunnen niet omdat mijn man de hele avond weg is. Wel jammer. Ze zag er heel mooi uit. Ideaal om zo dicht bij het gemeentehuis te wonen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 11 mei 2009 16:23

Morgenavond gaan we naar een Workshop van de Rabobank. Deze is speciaal voor starters tussen de 18 en de 35, dus precies voor ons :)
Wordt vanalles uitgelegd over waar je op moet letten als je een huis gaat kopen, de kosten, enz...
Ook is er een makelaar, Hypotheekadviseur en notaris aanwezig, dus kben heel erg benieuwd ;)

En tjah....dan hoop ik ook snel verder te kunnen praten in dit topic :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Archief”