Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 apr 2009 09:38

wat goed missf!

ik heb vanmorgen weer touwtje gesprongen..

nieuw record gehaald.... 3000 keer... daarna gedouched en met de kids 3 kwartier gewandeld :mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 apr 2009 10:10

Toppie!

Ik hoef helemaal niet af te vallen, maar nu ik al vier weken fiets naar kantoor (18 km. enkele reis, 5 dagen in de week) en veel water drink met dit warme weer ben ik toch ook halve kilo afgevallen. Me winterkilo :wink: .

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 27 apr 2009 18:13

na 4 weken ben ik nog maar 2 kilo kwijt :? en op een 1 of andere manier kom ik niet verder dan dat. wat ik ook probeer. ik laat al de tussendoortjes al staan.. beweeg voldoende (dacht ik) ik weet echt niet wat het is :( .
herkennen jullie dit en wat doen/deden jullie er tegen?
alvast bedankt.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 apr 2009 18:27

Ik denk dat je júíst tussendoortjes moet eten. Zes keer op een dag eten is beter, dan blijft je spijsvertering in werking en blijf je dus ook verbranden.
Gezonde tussendoortjes zijn fruit, liga, ontbijtkoek, kruidkoek, eierkoek, yoghurt, etc.
Afbeelding

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 apr 2009 19:56

Idd, het kan ook zijn dat je te weinig eet, het klinkt raar maar het is echt zo!

Bij mij is het nu -10

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 27 apr 2009 20:50

oke alvast bedankt voor de tips:wink:
ik ga het proberen.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 apr 2009 21:34

Heel veel succes ermee he, ik weet hoe frustrerend het is als je zo goed je best doet en je ziet zo weinig resultaat :? :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 apr 2009 22:16

Minder grote maaltijden idd. Ik eet tussen de middag twee boterhammen, en dan om 4 uur weer cup-a-soup of twee crackers ofzo, en sowieso 's avonds rond 8 uur (mijn vervelendste punt, dan krijg ik altijd lekkere trek ;) ) twee boterhammen.
Ik merk het ook meteen op de weegschaal als ik een tijdje vlees laat staan. Maar daar wil ik niet aan wennen, want dat lukt me in de toekomst toch niet. Dus dan maar langzamer afvallen (wat sowieso beter is, een halve kilo is maximaal per week, anders blijven ze er niet af)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 apr 2009 10:36

mijn collega riep meteen toen ze binnenkwam: "Jij bent echt dikker geweest!"
leuk om te horen :D heb me nog steeds niet gewogen :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 apr 2009 11:09

Goedzo Kwebbel :D

Ik zit op -10! Op de helft van mijn uiteindelijke streefgewicht, yesyesyes, nog 5 tot ik weer alles in maatje 38 pas ;)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 apr 2009 11:27

goedzo MissF :D
ik pas echt no way meer in 38, heb ik 2 jaar geleden voor t laatst aangehad. Wel grappig is ondanks dat ik dikker ben geworden nog steeds keurig in 40 pas (en heel af en toe bij sommige kledingwinkels iets van 42 aan pas, maar dat komt omdat ik brede schouders heb)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 29 apr 2009 07:40

wat goed dat jullie allemaal al zoveel kilo's kwijt zijn!! :D (ben echt jaloers :oops:) zijn jullie al lang bezig?
en je hebt helemaal gelijk Lisette, het is frustrerend als je steeds maar rond het zelfde gewicht blijft hangen. om dan toch door te gaan.. :?

maar ik neem smorgens 1 of 2 boterhammen (bewust zodat ik de rest van de morgen geen honger meer heb) om 10 uur een stukje fruit, smiddags weer 2 a 3 boterhammen (ook bewust zodat ik de rest van de middag geen honger meer heb) en om 3 uur weer een stuk fruit. savonds een (flink) bord met warm eten, en voor de rest eet ik de hele avond niks meer.
zijn hier dingen verkeerd aan, waar ik in moet veranderen?
drinken is minder, daar moet ik echt op letten. kan het daaraan liggen?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 apr 2009 08:10

ik ben misschien 2 maanden bezig ofzo maar ik weeg mij niet. Ik wil het ook eigenlijk niet want ik weet zeker dat ik dan teleurgesteld zal zijn.
Ben wel afgevallen, m'n benen/heupen zijn dunner en m'n armen gespierder (door het bewegen) en ik voel mij ook wel beter (meer energie)
Ben begonnen toen ik op een weegschaal ging staan. Ik ben 1.66 maar woog 74 kg :shock: t is er langzamerhand ingekropen denk ik ( :lol: ) want ruim 3,5 jaar geleden woog ik 55 en dat is dan weer te weinig voor m'n lengte.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 29 apr 2009 08:58

Om mijn vriend weer een beetje te helpen met afvallen wil ik een mand maken met allerlei gezonde, verantwoorde tussendoortjes. Iemand leuke/goede ideeen?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 apr 2009 09:03

Meisje20, ik ben nu aan mijn 11e week bezig.
Kirsten, ik eet als tussendoortjes nogal een cup-a-soup. Verder kun je cracotte's, liga's, sultana's en fruit enzo als tussendoortjes doen.

Het is zo heerlijk he, om opeens weer allemaal leuke kleren te passen. Drie weken geleden trok ik weer mijn allerliefste broek aan :) Toen zattie echt te strak, ik kreeg er buikpijn van, maar nu zittie prima. Heerlijk!

Terug naar “Archief”