Volgens mij verdwijnt de foto ook uit gequote berichten als je het bronbestand van internet haalt, dus je foto verwijderen (of wijzigen) op de site waar je hem geupload hebt.
Jurian is druk met omdraaien, maar het wil nog niet helemaal. Dan geef ik hem het laatste extra zetje en ligt hij eerst helemaal verbaasd rond te kijken en schiet dan in de lach
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
*Annette* schreef:Leuk Tijn, mooie dochter ! Hoe gaat het nu met je vrouw?
Het gaat langzaam beter met mn vrouw. Ze begint wel steeds sterker te voelen, maar merkt het meteen als ze teveel gedaan heeft. Inmiddels heeft de spruw ook toegeslagen, dus dat is ook wel jammer. Maar we genieten enorm met zn 3-en. Het is zo leuk om te zien hoe Joanne zich steeds meer gaat ontwikkelen!
ik dacht nog aan jou en of je een foto kon zenden dus bij deze dan Sneu dat het met je vrouw nog niet helemaal lekker gaat, maar goed dat jullie genieten met z'n 3en sterkte!!
Leuke foto!! Maar wat maf dat de wereld zo klein is. Ik heb haar moeder op mijn hyves en zag daar 1 van die foto's ook al langs komen. Had ze echt net zitten te bekijken!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!