Bloempie, valt niet altijd mee hè dat wachten. En zo opeens overvalt het je. Dan denk je bij je eerste wee. Jippie!!! Duurt nu echt niet lang meer voor je. Suc6 als het zover is.
Ik vind het wachten ook niet alles. Met 37 weken alles klaar, want het mag thuis geboren worden. En elke dag wil je toch alles weer netjes. En die was die vult zich ook zo weer aan met 3 dametjes. Maar goed. We wachten ook rustig af. De andere 3 waren precies op de uitgerekende datum, maar kan me nu niet voorstellen dat het nu weer zo gaat........
Lekker dat je goed geslapen hebt vannacht, dat heb je wel nodig. De komende tijd zullen de nachten ook wel wat korter zijn.
Mijn buik zit me niet echt heel erg in de weg. Ik ben ook niet zo heel erg dik. Ik ben lang, heb dus ook een lange buik. En de baby is na zijn dwarsliggen mijn zijn hoofdje al ver in mijn bekken gaan zitten, volgens mij sinds vorige week zondag. Maar mijn energie is wel bijna op soms.
Mijn hb is aan de lage kant.
's nachts slaap ik wel goed. En wat ik nog nooit gehad heb. De baby slaapt ook de hele nacht. Als ie dat straks ook doet.