Moderator: Moderafo's
die zijn er wel maar boven het salaris (uitkering) van m'n schoonvader of mensen van buitenaf krijgen voorrang. Heel jammer allemaal. Ze hebben een urgentie maar zelfs dan is het heel lastig om in Maarssen en omgeving een huis te krijgen. Mensen van Utrecht krijgen direct een huurwoning gelijkvloers en mijn schoonouders nietLeChat schreef:En waar ze nu wonen zijn dat soort woningen niet?
MissF schreef:Wij hebben niks meer gehoord van de kijkers. Maar op dit moment staat er toch niets te koop wat we zo zouden willen kopen. Of het huis waar we gekeken hebben moet in prijs zakken, maar die kans is voorlopig nog klein. Dus we houden het hier nog wel even vol. het gemiddelde is nu 6 maanden dat huizen te koop staan, dus daar rekenen we maar minimaal op (al is het veel leuker om te kunnen denken dat we er binnenkort uit zijn, maarja)
Ik wil sowieso supergraag terug naar mijn geboortedorp. Maar dan wel als mijn ouders meegaan (die zien dat wel zitten), maar mijn man wil echt niet
nee nee ben niet boos hoor haha. Maar ik heb dan ook een mindere band met m'n ouders, dit heb ik al meerdere keren uitgelegd en daarom ben ik heel blij dat ik met mijn schoonouders wel overweg kan. Ik klamp mij niet vast, tenminste niet dat ik het weet en ook zij hebben dat nooit gezegd. Ik zeg ook niet dat ik ze achterna reis, ik zou het heel jammer vinden als ze gaan, maar qua ziekte moeten ze toch gelijkvloers wonen. Ik vind het jammer maar ik zou egoistisch zijn als ik ze tegenhou.*Annette* schreef:Maar Kwebbel jij hoeft toch niet perse bij je schoonouders in de buurt te wonen? Als zij toch naar Zeewolde verhuizen, ben je toch niet verplicht om ook daarheen te verhuizen? En 20-30 minuten valt toch best mee? Sorry misschien vind je het wel heel raar dat ik het zeg maar heb n beetje het idee dat je een beetje teveel aan je schoonouders vastklampt of hoe je dat ook noemt. Het zullen vast hele lieve ouders voor jou en je man wezen, maar toch misschien moet je proberen om het een beetje 'los' te laten, je zegt zelf in een vorige post dat het qua ziekte wel steeds slechter gaat, misschien wil je daarom ook wel dicht bij ze in de buurt wonen, weet het niet. Maar zelf denk ik dan, hoe moet het voor jou wezen als zij er niet meer zullen zijn? Sorry dit kwam even bij mij naar boven, misschien heb ik het helemaal verkeerd begrepen, hoop in ieder geval dat je het niet verkeerd van me opvat en boos zult zijn.
jamillah schreef:MissF schreef:Wij hebben niks meer gehoord van de kijkers. Maar op dit moment staat er toch niets te koop wat we zo zouden willen kopen. Of het huis waar we gekeken hebben moet in prijs zakken, maar die kans is voorlopig nog klein. Dus we houden het hier nog wel even vol. het gemiddelde is nu 6 maanden dat huizen te koop staan, dus daar rekenen we maar minimaal op (al is het veel leuker om te kunnen denken dat we er binnenkort uit zijn, maarja)
Ik wil sowieso supergraag terug naar mijn geboortedorp. Maar dan wel als mijn ouders meegaan (die zien dat wel zitten), maar mijn man wil echt niet
Leuk leuk leuk! Kom een keer een bakkie doen! Mijn man komt uit Papendrecht en wil nu voor geen goud meer terug, wie weet kan hij je man overhalen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten