Lieve mensen, bedankt voor alle lieve reacties! Ik heb ze helaas vóór de grote dag niet meer gelezen, maar na genieten is net zo leuk
We hebben echt een fantastische dag gehad, schitterend weer, geen seconde koud gehad, ontzettend leuke, idiote foto-reportage en film 's morgens, geweldig!
Even wat hoogtepunten van de dag:
Om te beginnen de foto's maken. Ik had van die witte kanten plak-panty-kousen-gevallen aan, waarvan er één al meteen continu afzakte

Dat had ik na een uur wel helemaal gehad, dus heb ik ze maar uitgetrokken en dat resulteerde in hele grappige shots

Vervolgens kwam de chauffeur op het idee om ze aan Arjen z'n hengel te binden (die had hij meegenomen, z'n grote hobby) en idiote dingen mee te doen ook

Kortom: Was erg gezellig!
Vervolgens gingen we naar het zaaltje waar alle daggasten verzameld waren, even bijkomen, een grote smeervlek van m'n jurk poetsen (fijne aqutodeuren, bedankt

), wat drinken en snel een stroopwafel naar binnen stouwen, daarna naar het gemeentehuis. Uit het gemeentehuis weer terug naar de zaal, broodjes eten en vervolgens zouden we met de auto naar Nunspeet vertrekken. Maar..er werd gebeld door de chauffeur (die even een rondje was gaan rijden met de trouwauto, overigens ook niet de originele want die had het 's morgens voor de deur bij Arjen het al begeven): '''We hebben een probleem met de auto en dat gaat nog wel even duren..'' Dus wij bij m'n broer in de Vito gepropt, moest mijn schoonzus opeens nog haar hoed halen thuis. Arjen helemaal in de stress: ''Dat is al de vierde auto waar we inzitten!'' Terwijl we naar hun huis reden, zag ik opeens een daggast lopen met de kinderwagen, héél apart want die hoorden allemaal allang onderweg te zijn naar Nunspeet
Nou, het zal allemaal wel dacht ik, ik maakte me ook helemaal niet druk. Eenmaal bij mn broer voor de deur begon m'n schoonzus te treuzelen, achteraf blijkt waarom.
Eindelijk weer op weg, we rijden de straat uit, staan er allemaal mensen op de weg en Arjen schelden:''Snotverballe dat kan er ook nog wel bij, ga aan de kant man!'''Totdat eindelijk doordrong dat het onze gasten waren

Inmiddels had ik de helikopter al gezien en eindelijk had Arjen het ook door

Anyway, verbazing allom! Echt ontzettend gaaf was het om daar in te zitten, 3 kwartier hebben we gevlogen (Naar Nunspeet uiteraard) met onder ons een schitterend landschap en snelwegen met files

(met onze daggasten erin

)
Hoe dan ook, dat was voor iedereen het hoogtepunt van de dag natuurlijk:) Iedereen heeft er aan meegewerkt, toneel gespeelt, en héél erg lang moeten zwijgen
De rest van de dag was natuurlijk ook heel fijn en gezellig, mooie dienst, heerlijk gegeten (voor wie ooit nog eens trouwt: Party Boerderij 't Hoge in Nunspeet) fantastisch!
Uiteindelijk naar huis en vervolgens zijn mijn ouders, broer, zus, buurvrouw en tante nog bij ons thuis wezen naborrelen
Overigens een apart woordje voor Jamillah, zuslief die ceremoniemeester was, echt..top! Het is wel duidelijk hoeveel werk en tijd ze eraan besteed heeft! Ik heb het natuurlijk al gezelgd, maar bij deze nog eens: Bedankt, je was fantastisch!
Nu nog wat kleine dingetjes afronden, wat kaarten en foto's versturen enzo