kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor LeChat » 22 apr 2009 11:48

Tijd om te shoppen, TJ! Je verdient het toch ook na al dat afvallen? :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 apr 2009 08:24

LeChat schreef:
LeChat schreef:En daarom heb ik er deze schoenen bij besteld. :D
Hmm, de schoenen zijn binnen, maar voor 1x niet direct goed... ze knellen bij m'n tenen, toch maar een maatje groter bestellen dus, want ze zijn erg leuk.

Leuk! Ik heb ze ook, hetzelfde maar dan grijs voor de bruiloft :D

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 apr 2009 21:07

Hé leuk, Jamillah! Ik ga zaterdag naar de winkel om een andere maat te passen (nu maar hopen dat ze die nog hebben). 't Zijn wel hoge hakken hè, dat ben ik met laarzen wel gewend, maar mijn schoenen zijn meestal nét ietsje lager.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 apr 2009 09:00

Ik heb gister gewoon een jasje gekocht en schoenen die ik normaal gesproken niet zo snel zou kopen. Ik ben meestal nogal 'veilig' met mijn kleding, behalve met rokken. Maar ik vond dat ik ook wel eens wat meer met de mode mee mag ;) Dus heb ik een spijkerjasje gekocht met driekwart wijde mouwen, zo'n kort model zeg maar.
En supergave schoenen, wel met een hakje, maar ze lopen ontzettend lekker dus ze zijn gewoon voor elke dag.

Afbeelding

Ik zou eerder gewoon platte ballerina's kopen ofzo, maar dat doe ik al zoveel jaar, nu eens wat anders :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 24 apr 2009 09:16

Leuke schoenen!

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 24 apr 2009 10:04

Hey die schoenen heb ik ook gekocht maar dan in het 'wit' met beige. Ik koop ook nooit met hakken, kan daar echt niet op lopen. Deze lopen echter heel fijn, doordat ze lekker stroef zijn dus je glijdt niet weg.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 apr 2009 10:39

heb wel op hakken gelopen in m'n schooltijd maar m'n voeten gingen er aan op een gegeven moment, nu heb ik steunzolen en wil eigenlijk het liefst op sportschoenen lopen. Op zondag heb ik wel nette schoenen maar gaan gelijk uit als ik weer thuis ben.
Ben erg van de sportschoenen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 24 apr 2009 11:06

Ik ben juist van de 'nette' schoenen. Sportschoenen is natuurlijk ook geen gezicht onder een rok... :mrgreen:
Draag 's zomers vaak ballerina's, 's zondags en als ik ergens heen moet draag ik ook nog wel eens schoenen met een hak.
Ik bedenk ineens dat ik m'n trouwschoenen nog wel een keer kan later overspuiten. Die lopen zo geweldig lekker! Maar ja, off-white schoenen die er echt als trouwschoenen uit zien gewoon dragen vind ik een beetje 'raar'.
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 24 apr 2009 11:57

kwebbel schreef:heb wel op hakken gelopen in m'n schooltijd maar m'n voeten gingen er aan op een gegeven moment, nu heb ik steunzolen en wil eigenlijk het liefst op sportschoenen lopen. Op zondag heb ik wel nette schoenen maar gaan gelijk uit als ik weer thuis ben.
Ben erg van de sportschoenen :D

Ik ben ook meer van de all stars en diesel gympen... Gewoon omdat ze zo lekker lopen en omdat een hak niet aan mij besteed is :wink:
Heb ook wel 2 paar nette schoenen die zijn dus voor de nette gelegenheden 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 24 apr 2009 13:05

Ik vind hakken gigantisch leuk, alleen sneakers kun je nog een keer mee rennen om de bus te halen. Maar van zomer wordt het weer slippers en schoenen met hak.
Leef je droom.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 apr 2009 14:30

Ik ben al lang genoeg van mezelf, dus heb geen hakken nodig. Ik heb wel een paar laarsjes met hakjes van 3 cm ofzo, dat vind ik al hoog... en ik merk dan ook dat m'n voeten er pijn van gaan doen. Volgens mij is het helemaal niet gezond, dus laat mij maar lekker op platte schoenen lopen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 apr 2009 14:38

Op hoge hakken kan ik echt niet lopen. lekker platte schoenen en zeker voor eht werken graag sportieve schoenen of goede zolen. Voor de zomer heb ik all starts en nog zo'n paar gympen. Zomers loop ik ook veel op mijn teenslippers vna Teva. Al denk ik 3 jaar heb ik ze nu en ik werk daar zelfs op. Zo heerlijk lopen ze.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 24 apr 2009 20:52

Ik heb ontzettend moeilijke voeten omdat m'n hielen altijd zeer doen bij zomerschoenen.
Laarzen is geen punt want dan valt het eroverheen. En bij hakschoenen is de druk op de achterkant weg. Maar als hij dan weer teveel op de voorkant drukt is het ook niet ideaal.
Een schoen kan mij niet zacht genoeg zijn en het is elke zomer weer een ramp om nette schoenen te vinden. Op slippers kan je ook niet overal aankomen zetten en het is niet zo heel goed voor je voeten.
Deze zomer heb ik wonder boven wonder al 3 paar gevonden:

(Zal ze binnenkort ff samen op de foto zetten)

Maar ben reuze blij. Kan er hele dag oplopen en heb nergens last van....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 25 apr 2009 07:20

Ik ken het probleem Funlover. Voor de winter heb ik nooit problemen met schoenen, maar in de zomer is het een ramp. Ik moet echt heel erg zoeken naar schoenen waarin ik geen blaren krijg. Vorig jaar had ik twee paar schoenen die heerlijk zitten, dus die kan ik dit jaar weer aan. Maar ik moet nog een paar schoenen hebben, dus mijn zoektocht is weer begonnen.
Verder hou ik heel erg van schoenen met een hak (ook al ben ik lang). Ik merk dat ze telkens een stukje hoger worden. Het loopt ook echt lekker. Maar door de weeks vind ik het ook heerlijk om op mijn All Stars te lopen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 apr 2009 08:09

Hé, dan zijn er toch aardig wat vrouwen met dat blaren-probleem in de zomer... ik heb dat ook en plak heel wat pleisters op m'n hielen dan. Want ik vind het zo jammer als je leuke schoenen gekocht hebt en je kan ze eigenlijk niet lekker aan. Op kantoor gooi ik ze dan gewoon uit (zolang ik geen afspraken heb natuurlijk :)).

Terug naar “Archief”