ik "moet" kiezen tussen een gewone waar ik met de crisis binnen kwam, of een christelijke, daar nu dus ook een intake en behandelplan. Jij veel succes morge, je kunt het!
Pfft nou zo voel ik me nou ook !! Net of ik dit voor me lol heb Ik heb dan wel het gevoel begrepen te worden, maar ze kunnen zo weinig doordat ik medicijnen mag. De intake zit er op nu wachten op het behandelplan, kan enkele weken duren. Maar ik denk dat ik gewoon blijf waar ik nu zit anders moet ik weer overnieuw beginnen. Sterkte Annette !!
Annette, vervelend dat deze therapeut je niet bevalt. Het is belangrijk dat aan te geven, hoor. Het gaat er om dat jij er iets aan hebt, dus ik zou daar toch wel een beetje assertief in wezen. Maar akls dit nog een intake was, is het dan niet zxo dat je straks weer iemaqnd anders krijgt?
Soms heel even bekruipt mij het gevoel Dat mensen niet snappen hoe ik me voel Voor de buitenwereld iemand die altijd loopt te stralen Maar niemand ziet dat ik blijk te verdwalen Verdwalen in emoties gevoelens van vreugde en verdriet Die vreugde laat ik zien maar het verdriet niet Dus oordeel niet te snel over iemands vreugde of verdriet Soms is de waarheid anders dan dat je aan de buitenkant ziet
Verwijderd
Laatst gewijzigd door *Annette* op 11 jul 2012 08:21, 2 keer totaal gewijzigd.