trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 21 apr 2009 12:05

Wij hadden een onwijs leuke en goede fotograaf, maar wel voor heel wat minder geld dan 'professionele' fotografen. Hij was ook professioneel, maar deed het toen nog niet fulltime. Ondertussen wel. Eerst had mijn ene vriendin hem, toen wij, afgelopen maart mijn andere vriendin en binnenkort de broer van mijn vriendin, zo goed valt hij in de smaak :D
Hij woont trouwens niet ver van Arnhem, Kate Spade, dus als je info wilt....pb maar ;)

Wij hadden een maximum budget. Dat wilden we uitgeven, meer niet, minder was ook goed. We zijn gewoon gaan regelen, en uiteindelijk konden we niet eens meer uitgeven dan we gedaan hebben. En we bleven 1500 euro onder ons budget. Exclusief jurk dan, want die kreeg ik cadeau. Soms hoor je van bruiloften van 20.000 euro, en dan vraag ik me serieus af hoe je dat voor elkaar krijgt, wij hadden 45 daggasten, 250 feestgasten, en we kwamen daar echt lang niet aan. Terwijl we we een luxe diner hadden, luxe locaties.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 21 apr 2009 13:47

Kate Spade schreef:Mijn vriend en ik hebben bepaald welk bedrag we denken uit te geven en wat we willen uitgeven. We willen geen low-budget feest, maar we willen het ook niet té gek maken. Ergens tussenin dus :) We sparen nu zo'n 4 maanden. Elke maand zetten we allebei hetzelfde bedrag opzij en dat gaan we een jaar doen. Binnen dit budget willen we alle kosten onderbrengen.

De grootste kosten worden de receptie, het diner en het feest denk ik. Mocht iemand nog leuke locaties weten in Arnhem en/of de omgeving, want daar trouwen we, zijn alle tips welkom.

De meeste dingen willen we door proffesionals laten doen, omdat we er zeker van willen zijn dat de dingen goed geregeld worden.

Voor een jurk wil ik graag kijken bij anastasi, een aantal van jullie heeft daar een jurk vandaan. Hoe zijn jullie ervaringen bij anastasi? Ik ben benieuwd! :D

Wat leuk, wij gaan rond dezelfde periode trouwen, ook in Arnhem :mrgreen:
Dussss, als je nog interessante dingen tegenkomt... We moeten elkaar alleen niet in het vaarwater gaan zitten, mochten we per ongeluk op dezelfde dag uitkomen ;)
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 apr 2009 15:42

Kate Spade schreef:Voor een jurk wil ik graag kijken bij anastasi, een aantal van jullie heeft daar een jurk vandaan. Hoe zijn jullie ervaringen bij anastasi? Ik ben benieuwd! :D
'k Heb het vast al eerder in dit topic verteld :), mijn jurk komt bij Anastasi vandaan. En is helemaal naar tevredenheid! Ik had wat plaatjes meegenomen en verteld wat ik mooi vond aan welke jurk en hoe ik het in mijn hoofd had. Dat plaatje heeft ze eigenlijk gewoon waar gemaakt... mijn jurk is precies geworden hoe ik 'm in gedachten had. Ze is erg vriendelijk en de jurk was ook heel snel klaar.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 apr 2009 17:15

Mijn jurk komt uit Harmelen "La Rose" daar heeft iedereen aan m'n man z'n kant de jurk vandaan. Dus ik kon niet uitblijven :D alleen m'n ene schoonzus volgens mij niet..... verder wel alle dames.
De bruidsmodezaak gaf ons een kaartje van de fotograaf, zij werken al 30 jaar samen met elkaar dus dat was ook zo gepiept. Helemaal naar tevredenheid :D wel iets duurder de fotograaf maar dan hadden wij naar onze wens ook een prachtalbum!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 apr 2009 17:48

@MissF; leuk van die fotograaf, heb je een adres van een site waar je werk kan bekijken? Ik weet het ook niet zo met fotografen, als er maar netjes werk wordt geleverd :D Maar ik ben wel benieuwd. Ik heb al een beetje gekeken. Ik zag een site van een fotograaf die voor zo'n 750 euro zijn werk deed en dan kreeg je een mooi album met de foto's. Maar omdat ik totaal geen referentiekader heb, weet ik niet of dit duur is of juist goedkoop.

@Jo'tje; wat leuk dat jullie ook in Arnhem willen trouwen! Waarschijnlijk ook in dezelfde kerk? (Koepelkerk?) Mijn vriend en ik willen op een vrijdag trouwen, het liefste achter in april of begin mei. Willen jullie ook op vrijdag? Mijn vriend en ik hebben tot nu toe wat locaties bekeken in Rheden, Oosterbeek en nog ergens een plaatsje dat vlakbij Oosterbeek ligt. Ik vond het mooie locaties, maar iets te "sjiek". Ik vind het leuk om het trouwfeest te houden in een locatie die er netjes en gezellig uitziet, maar je moet er wel normaal eten kunnen krijgen. Niet té exclusief, maar ook niet té gewoon. Dus we zoeken nog even vrolijk verder.
Dus, dat.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 21 apr 2009 18:19

750 euro is niet echt duur, vooral niet als er een album bij is. Ik heb denk ik 15 fotografen benaderd en ik denk dat de gemiddelde prijs van de fotografen rond de 1000-1100 euro was. Ik heb ook prijzen gehoord van 300-400 euro, maar dan krijg je alleen de onbewerkte foto's op cd (dus geen album).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 apr 2009 18:28

De site is http://www.davincifotografie.nl/

Wij waren 900 euro kwijt, inclusief prachtig album en alle 850 foto's op dvd's. Dat is niet echt duur, mijn vriendin betaalde volgens mij 1600 euro, en kreeg niet eens alle foto's op dvd mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 apr 2009 19:37

grappig, kom op die site (bij bruidsreportage) een rw-er tegen ;-) Erg mooi.

aukje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor aukje » 21 apr 2009 20:40

hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en kwam hier terecht omdat mn verloofde en ik 15 mei gaan trouwen en via de zoekmachine hierop terecht kwam. Leek me wel leuk om hier wat andere mensen te leren kennen die in hetzelfde 'schuitje' zitten :D

Maar goed... onze fotograaf doet voor ons de hele dag fotootjes maken voor zo'n 500 euro, en daarna mogen we kijken of er nog budget over is voor een trouwalbum van tussen de 400 tot 800 euro. En we krijgen zowieso alle fotos op dvd.
Voor ons was het nog wel lastig om een fotograaf te vinden, er zijn maar weinig die een bruidsreportage met dieren kunnen doen! En aangezien de reportage plaats vind op een voormalig werkplek van mij... een kinderboerderij... kun je het wel raden ;)

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 22 apr 2009 10:09

MissF, wij hadden ook die fotograaf, en er staat idd. een foto van ons op de site.
Als iemand behoefte heeft aan het zien van mij als bruid, wij zijn het stel op de tweede bladzij, rechtsonder (voor dat oranje gevaarte).
Maar de fotograaf is erg aan te raden, na ons hebben ook veel vrienden van ons hem gehad en we hebben een supermooi album gekregen!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 apr 2009 10:24

Ziet er goed uit! Leuke foto van jullie Esli
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 22 apr 2009 10:30

Gerdien B. schreef:Ziet er goed uit! Leuke foto van jullie Esli

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 apr 2009 10:39

www.lydiafoto.nl mn zusje maakt ook mooie fotos!! en is niet duur(en op de kinder pagina, kun je nog kids van mij bewonderen :wink: )

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 apr 2009 11:51

Mooie foto van esli en man. Dit is de site van onze fotograaf. Zaterdag gaan we met 'm op de locatie kijken en alles definitief doorspreken.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 22 apr 2009 11:55

Grappig om op de site van onze fotograaf te kijken, dat had ik niet meer gedaan. Maar er is dus ook nog een foto bij het sepia gedeelte van ons:) (blz. 2 middelste foto).
Nou dan kan iedereen gelijk zien hoe mijn kapsel, en bloemen waren.

Terug naar “Archief”