Moderator: Moderafo's
DesertRose schreef:ik ruik "nee"
of nog een leuke vraag, mag je flirten als je een relatie hebt?
rafaell schreef:DesertRose schreef:ik ruik "nee"
Wat mij betreft wel hoor. Het is toch goed voor je gevoel van eigenwaarde en een leuk spelletje als je bijvoorbeeld in de trein zit.
maryem schreef:rafaell schreef:DesertRose schreef:ik ruik "nee"
Wat mij betreft wel hoor. Het is toch goed voor je gevoel van eigenwaarde en een leuk spelletje als je bijvoorbeeld in de trein zit.
als dat je gevoel van eigenwaarde op moet krikken dan vind ik het wel heel triest
MissF schreef:Persoonlijk vind ik het niet helemaal gezond als je daar de gevoel van eigenwaarde vandaan moet halen. Eigenwaarde moet in jezelf zitten, daar bereik je veel meer mee dan eigenwaarde die je verkrijgt door complimenten en geflirt van anderen. Als dat dan wegvalt, valt ook je eigenwaarde weg, lijkt me erg vervelend.
Naar een leuk meisje mag je best even glimlachen of knipogen hoor, dat doet mensen gewoon goed.
MissF schreef:Persoonlijk vind ik het niet helemaal gezond als je daar de gevoel van eigenwaarde vandaan moet halen. Eigenwaarde moet in jezelf zitten, daar bereik je veel meer mee dan eigenwaarde die je verkrijgt door complimenten en geflirt van anderen. Als dat dan wegvalt, valt ook je eigenwaarde weg, lijkt me erg vervelend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten