Wat lief van jullie

!!
We blijven bij elke onderzoek ect steeds denken dat het voor een prachtig 'doel' is.
Tot nu toe hebben we nog alle recht om te hopen op een spontane zwangerschap.
Maar hoe meer onderzoeken hoe meer helderheid natuurlijk over het uitblijven van een zwangerschap.
Het kan ook nog wel een hele poos duren voor we echt definitief weten wat er 'aan de hand' is en wat we evt zouden kunnen gaan proberen om toch misschien zwanger te worden.
Het is elke keer best wel wat weken wachten op uitslagen en als er dan onderzoeken zijn die 2 keer moeten gebeuren ben je zo heel wat maandjes verder.
Zoals het er nu voor staat hebben we in Mei nog een onderzoek en dan in Juni nog en als die uitslagen binnen zijn dan denk ik dat we toch een heel eind zijn.
Maar wat moet het toch heerlijk als je gewoon spontaan zwanger kunt worden zonder al dit gedoe, wat is dat een erorme zegen!
Kan me enigsinds voorstellen dat er stellen zijn die door het uitblijven van een zwangerschap en het zitten in de medische molen een flinke deuk op lopen in hun huwelijk.
Het vraagt veel geduld naar elkaar toe en belangrijk dat je goed praat met elkaar en elkaar echt in alles steunen, het echt samen doen.
Ben zo blij dat wij er echt samen voor gaan en elkaar zo goed kunnen helpen, klinkt misschien erg overdreven of weet ik veel wat maar zo ervaren wij het.
Nogmaals bedankt voor jullie steun!!