Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:esli schreef:Ik heb het zelf in 10minuten gedaan (en heb nog veel complimentjes over mijn kapsel gehad ook)
Hoe had je het zitten?
Ik doe het zelf denk ik. Ik weet toch het beste hoe mijn haar werkt, het hoeft niet per se heel ingewikkeld en ik heb er beslist niet zoveel geld voor over als de meeste kappers rekenen.
Funlover schreef:Volgende week trouwt m'n vriendin. En eigenlijk wil ik een mooi kapsel door de kapper laten doen.
Iemand enig idee hoe duur dat ongeveer is?
Ik ben altijd de familie kapper. Als iemand wat opgestoken wil komen ze bij mij. Alleen vind ik het ook wel eens lekker als iemand het ff een keer goed bij mij doet....
Hippieblijhoofd schreef:esli schreef:Ik heb het zelf in 10minuten gedaan (en heb nog veel complimentjes over mijn kapsel gehad ook)
Hoe had je het zitten?
Ik doe het zelf denk ik. Ik weet toch het beste hoe mijn haar werkt, het hoeft niet per se heel ingewikkeld en ik heb er beslist niet zoveel geld voor over als de meeste kappers rekenen.
Gerdien B. schreef:whahaha.. zodra mijn kapster te lang door gaat, zet ik haar dedeur uit en doe ik het zelf![]()
![]()
Funlover schreef:Volgende week trouwt m'n vriendin. En eigenlijk wil ik een mooi kapsel door de kapper laten doen.
Iemand enig idee hoe duur dat ongeveer is?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten