*Annette* schreef:@ Funlover; ben je toen nog na de huisarts geweest? Of is je menstruatie vanzelf weer helemaal op gang gekomen?
Ik weet niet hoe ver jullie op de hoogte zijn...
Ik ben toen 2x naar de huisarts geweest. De 2e keer moest ik bloed laten prikken om uit te sluiten dat het niets anders was, en als daar iets uit zou komen zou ik door verwezen worden naar de gynecoloog.
Ik moest voor de uitslag op spreekuur komen, en er bleek niets aan de hand te zijn en dus kreeg ik een verwijsbrief. Prompt de dag erna wordt ik weer ongesteld.
En sinds die tijd ben ik met enige regelmaat ongesteld. Niet altijd even gelijk.
Sinds die tijd zijn mijn hormonen wel helemaal van slag. De ene keer ben ik bij alles wat ik eet misselijk, en dan word ik ongesteld. Daarna heb ik ontzettend hoofdpijn en ben ik ongesteld, daarna zijn m'n borsten enorm gevoelen en wordt ik ongesteld.
Het is echt lastig aan te voelen. Maar nu weet ik als ik iets 'raars' voel dat ik waarschijnlijk ongesteld wordt....
Het is dus nog niet helemaal regelmatig, maar het is wel weer op gang gekomen, dus dat scheelt.