kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 22:17

Ik heb voor de zomer een lange wijde luchtige witte rok, met broderie enzo, echt heerlijk.

Enne, zaterdag 'mag' ik eindelijk weer eens shoppen: voor de bruiloft van een vriendin! Kijk er echt naar uit :mrgreen:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 apr 2009 22:24

'Vroeger' droeg ik altijd lange rokken, tegenwoordig eigenlijk alleen maar driekwartrokken.
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 22:28

Ik draag ook bijna nooit (meer) lange rokken, zeker niet met m'n laarzen erbij, maar 's zomers vind ik het wel leuk (en ook praktisch, omdat ik dan ook naar kantoor zonder panty kan, anders voel ik me daar toch niet helemaal happy bij, van die lange witte blote benen 8)).

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 apr 2009 22:32

Haha, dat is idd het voordeel van lange rokken, hoef je geen panty aan :) Hoewel ik me daar tegenwoordig ook wel minder aan stoor, je benen moeten op de een of andere manier toch bruin worden. :roll: Dan maar een weekje voor schut lopen en daarna kom ik de zomer wel door zonder panty ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 22:33

Tsja, maar dan heb jij duidelijk niet míjn huid... met een weekje heb ik echt nog geen bruine benen (als ze al ooit echt bruin worden). :wink:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 apr 2009 22:35

Haha, ik ook niet, maar het is iets minder wit ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 22:45

Haha, da's dan al beter dan niets inderdaad :wink:. Omdat ik echt een tijd in de zon moet zijn wil er een kleurtje te bekennen zijn, gebeurt het nog wel eens dat ik na een aantal keren in de zon zitten (een beetje) kleur op de voorkant van mijn benen heb, maar m'n kuiten nog wit zijn... grrr... net zo'n pannekoek die je vergeten bent om te draaien :mrgreen:

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 09 apr 2009 23:41

LeChat schreef:Tsja, maar dan heb jij duidelijk niet míjn huid... met een weekje heb ik echt nog geen bruine benen (als ze al ooit echt bruin worden). :wink:

dan gebruik je toch gewoon zelfbruinende creme/bodylotion tot de tijd dat je wel een kleurtje heb..is ideaal hoor
Ik draag zoiezo ook in de zomer panty kniekousjes..en altijd lange mouwen in de zomer..ik krijg het er echt niet warmer van

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 23:47

Ik gun mezelf eigenlijk nooit de tijd voor die zelfbruinende lotions en dergelijke. En ben bang dat ik het niet goed doe en dan bruine vlekken op mijn vingers heb of ergens een rand op mijn benen ofzo :roll: :wink:

Als je lange mouwen van heel dunne stof hebt, heb je inderdaad weinig last van extra warmte, denk ik.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 apr 2009 08:54

maryem schreef:
LeChat schreef:Tsja, maar dan heb jij duidelijk niet míjn huid... met een weekje heb ik echt nog geen bruine benen (als ze al ooit echt bruin worden). :wink:

dan gebruik je toch gewoon zelfbruinende creme/bodylotion tot de tijd dat je wel een kleurtje heb..is ideaal hoor
Ik draag zoiezo ook in de zomer panty kniekousjes..en altijd lange mouwen in de zomer..ik krijg het er echt niet warmer van

Niet om jouw manier van leven af te kraken hoor, helemaal niet, maar ik heb vaak het idee dat als iemand er zelfs in de zomer zo bedekt bijloopt, er aan het hele doel voorbij gegaan wordt. Volgens mij gaan mensen (incl mannen) dan juist fantaseren wat er onder al die kleding zit. Bij moslims, maar ook bij 'super' refo's. Tenminste, ik betrap me er zeker wel op, als ik iemand hoogzomer in pikzwarte kleding inclusief pikzwarta panty zie lopen, dat ik dan denk: hmmm, zou het ondergoed ook zwart zijn?? :oops:

Ik draag op dit moment vooral rokjes, omdat mijn broeken nog niet allemaal passen, en ik vind het heerlijk vrouwelijk, maar toch echt onhandig. Heb ik weer een maillot aan, steken mijn tenen er weer doorheen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 10 apr 2009 09:42

Ik vind in de zomer een luchtige lange rok heerlijk.
Met slippers eronder en klaar.
In de winter draag ik weer liever korte rokken....

Ik vind het ook echt geen straf om rokken te dragen.
Ik vind het en lekkerder zitten en het staat vrouwelijker en voel me 100x zekerder.
Ik heb niets tegen broeken, maar draag ze bij hoge uitzondering
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 apr 2009 09:59

Lange rokken zijn ook deze zomer weer in. Moet er nog wel een beetje aan wennen, maar waarschijnlijk ga ik er ook 1tje kopen. Das al echt lang geleden dat ik een echte lange rok had. Ik heb jarenlang een witte gehad, mijn man was er weg van. Nu is hij geel geworden, model is er uit, maar ik pas hem nog. Heb hem *even denken* 8 jaar geleden gekocht. Oef, geen wonder dattie oud is.

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 10 apr 2009 10:46

maryem schreef:dan gebruik je toch gewoon zelfbruinende creme/bodylotion tot de tijd dat je wel een kleurtje heb..is ideaal hoor

Aantal jaar geleden heb ik dat ook eens gebruikt, had echt mega bruine benen, al zag je wel precies een sokkenrand, terwijl ik het gewoon helemaal doorgesmeerd had op me voeten. Toen ben ik ermee gestopt, wel mega bruine benen hebben maar verder lang niet zo bruin wezen op je armen, gezicht ed. Toen werden me benen geel :shock:. Na het douchen, goed met de handdoek schuren daarna was het meer rond de littekens nog wat geel. Maar voor mij nooit meer zelfbruinende creme/bodylotion. Dan maar niet zulke bruine benen...
Wat de toekomst brengen moge........

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 10 apr 2009 10:48

Ik heb dat jaaaren geleden ook eens gebruikt, wat een troep zeg! Egaal smeren kreeg ik ook niet voor mekaar, dus bij m'n enkels en knieën zaten vlekken en het zag er ook nog eens onnatuurlijk uit. Dan maar wit-beige benen, maar zelfbruiner nooit meer! ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 apr 2009 10:54

Ik vind het ook maar vlekkerig spul. Dan maar melkflessen :)
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”