trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 08 apr 2009 17:21

Ha, ik vind het echt vreselijk, al dat geregeld :D
Nouja, het is wel leuk als er weer iets is uitgezocht/vastgelegd maar al dat gedoe er omheen..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 apr 2009 21:39

Hippieblijhoofd schreef:Ha, ik vind het echt vreselijk, al dat geregeld :D
Nouja, het is wel leuk als er weer iets is uitgezocht/vastgelegd maar al dat gedoe er omheen..

:lol:

heel herkenbaar.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 apr 2009 06:23

Wij hebben ook nog een heleboel digitale trouwuitnodigingen rondgestuurd, daarbij zeiden we wel dat degenen die een papieren versie wilden zich konden melden. Van veel mensen hadden we niet eens een adres en op die manier konden we lekker veel mensen uitnodigen (bijvoorbeeld Refowebbers :) ).

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 apr 2009 21:52

@MissF: Wij hebben ook een zwarte (een andere dan die jij liet zien) en nog geen commentaar van de paar mensen die 'm al gezien hebben, maar al komt dat wel: dikke pech 8), wij vinden 'm mooi en stijlvol en 't is tenslotte ónze kaart en bovendien gooien de meesten ze toch weg...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2009 06:20

LeChat schreef: bovendien gooien de meesten ze toch weg...

Een trouwkaart weggooien? Ik bewaar alle trouw- en geboortekaartjes in een doos! Met rouwkaarten heb ik nog niet zoveel te maken, maar die zou ik ook wel bewaren.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor LeChat: het is jullie dag, jullie kaart, jullie feest, jullie kerkdienst en jouw jurk ;) Dus dan mag je dat doen zoals jij het graag wilt.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 apr 2009 08:57

Ik bewaar ze ook hoor, maar we schijnen daarmee tot de minderheid te behoren. :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 apr 2009 08:59

Ik bewaar ze ook, maar dan nog, ik doe er niks meer mee, dus vraag me soms wel af waarom. Ik denk dat ze als we eens een keer gaan verhuizen alsnog in de prullenbak verdwijnen. We zijn toch al getrouwd, en toen heb ik ze wel even doorgekeken om ideeen op te doen voor de tekst. Maar verder doet niemand er toch meer wat mee? :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 apr 2009 09:02

Ik bewaar ze ook. Gewoon, voor de leuk ;) Je hebt er inderdaad weinig aan.
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2009 10:06

Over een aantal jaren is het toch superleuk om die doos weer eens door te spitten :) Ik vind het ook leuk dat ik nog spullen van de basisschool heb bijvoorbeeld, ook al kijk je er misschien eens in de 10 jaar naar...

*oopz off topic* :mrgreen:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 apr 2009 10:41

M'n nichtje had ook zo'n zwarte trouwkaart. Met groot JA erop.. en volgens mij nog iets van "wij trouwen..".
Vind 'm wel stijlvol. Maar zou 'm zelf nooit uitgekozen hebben. Wij hebben zelf onze kaarten gemaakt.

Ik bewaar trouwens niet al die trouw-, geboorte-, etckaarten.. 8-[
Zijn er veel te veel, doe er toch niets mee, weggooien die hap.

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 10 apr 2009 15:37

Wij wouden 'm ook eerst zelf maken, maar door de tijd enzo, toch maar niet.. Dacht ook dat we best kritisch waren, ook geen handen, ringen enz. erop, omdat die toch niet van onszelf zijn dan. Een paar boeken bij de drukkerij doorgekeken, en ze hadden zo veel verschillende.... Dus altijd wel wat bij. Uiteindelijk is het een hele mooie geworden, met een foto van onszelf, behoorlijk veel werk van gehad met strikjes maken en vouwen, maar zijn er nog superblij mee. We wisten dat de kaart wrs bij veel (oudere) mensen, zoals tante's enz, lang op de kast zou staan, dus vandaar de foto van onszelf vonden we wel leuk.

Pff.. wat een werk, al dat geregel enzo, ben blij dat we er vanaf zijn.... Heerlijk zeg, getrouwd zijn, die rust :lol:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 10 apr 2009 20:48

AikonGirl: Die kaart hadden wij ook aangevraagd. Ik vind hem zo gaaf, maar vriendlief vind zwarte kaart niet mooi.

j-tap, jij bent onlangs toch getrouwd? 2 weken geleden ofzo? Heb je een fijne dag gehad.
Ik vind een kaart met foto ook altijd leuk, maar dat hadden wij al met verloving, dus nu weer eens wat anders. Was trouwens een ramp met in elkaar zetten: Foto erop plakken en lintjes eraan doen (het was een schuifkaart). Maar wel erg gezellig om samen te knutselen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 apr 2009 19:02

Ladies, weer een vraagje: hoe lang zaten jullie bij de kapper voor je bruidskapsel? Bij de zaak waar ik nu naar toe ga (eerst nog gezocht naar thuiskapsters, maar dat was het toch niet) rekenen ze met 2 uur... 'k Moet nog voor een proefkapsel, dus misschien blijkt dan wel dat het sneller gaat, maar toch.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 apr 2009 19:12

het hangt heel erg af van hun manieren van werken.. De kapster die ik had had ook 2 uur (het inbrengen van de carmenset etc.), voor je echt bezig bent met iets in elkaar te flansen heb je toch wel 2 uur nodig in totaal. Op de dag zelf was ze iets van 1,5 uur bezig (ook nadat ik m'n jurk aan had ging ze even kijken of alles goed zat).

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 15 apr 2009 19:53

Mijn schoonzus is kapster, dus dat was makkelijk geregeld :D Volgens mij is ze toen zo'n 1,5 uur bezig geweest. Ik zat lekker nog in mijn pyjama en kreeg ondertussen een ontbijtje van m'n moeder.

Sjonge, wat is dat eigenlijk alweer lang geleden..

Terug naar “Archief”