* is helemaal door het dolle heen *
Moderator: Moderafo's

Gaaf! Gefeliciteerd hoor! Wanneer kunnen jullie erin?
  Gaaf! Gefeliciteerd hoor! Wanneer kunnen jullie erin?Jo'tje schreef::D Gaaf! Gefeliciteerd hoor!
 ! Maar als de fabrikant zegt dat het niet echt goede matrassen zijn voor een 2 persoonsbed, waarom heeft de winkel ze dan toch aan jullie verkocht? Degene die in de winkel werken, moeten toch wel weten welk matras voor welk bed wel en niet geschikt is
! Maar als de fabrikant zegt dat het niet echt goede matrassen zijn voor een 2 persoonsbed, waarom heeft de winkel ze dan toch aan jullie verkocht? Degene die in de winkel werken, moeten toch wel weten welk matras voor welk bed wel en niet geschikt is  . Succes ermee!
. Succes ermee!

), die mag dus niet in de wasmachine. Als ik ooit eens nieuwe koop wil ik dat dus echt niet. Wat ik heb zou ik niet weten. Wel seizoenendekbedden, dat vind ik dan wel weer ideaal.
 ), die mag dus niet in de wasmachine. Als ik ooit eens nieuwe koop wil ik dat dus echt niet. Wat ik heb zou ik niet weten. Wel seizoenendekbedden, dat vind ik dan wel weer ideaal.

liefie schreef:Wij hebben een dekbed van 2,20 bij 2,40 en die kan lekker in de wasmachine (vind ik zelf wel zo fris)
Maar waarmee het gevuld is geen idee

Dus echt goed lijkt het me niet voor de machine...
 Dus echt goed lijkt het me niet voor de machine...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten