Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:MissF schreef: Ik heb ook zoveel respect voor TJ, pfff, ik zou het niet eens zien zitten omdat het zoooo ver lijkt, 50 kilo afvallen
dank je!
En toch denk ik dat iedereen het kan!! Als je het echt wilt! (tenzij er iets medisch is)
Marnix schreef:Volgens mij voelt het ook gewoon veeeeeel lekkerder als je kilo's kwijt bentDaar kan je denk ik wel motivatie uit halen. Je voelt je lekkerder, hebt meer zelfvertrouwen, bent gezonder etc.
Marnix schreef:Gewoon niet de meest ongezonde taart nemen en een niet te groot stuk. Dan kan je ook genietenVerder hoeft een verjaardag niet ongezond te zijn toch?
Dat touwtje springen komt vanzelf, je begint met 100 keer en dat worden er telkens wat meer, als je naast het touwtje springen niet te ongezond doetVoor je de 2500 haalt ben je wel een eindje verder en hopelijk ook wat lichter, anders wordt het sowieso lastig
trijntjejohanna schreef:als ik vanuit het niks zou beginnen, dan zou ik ws ook geen 2500 kunnenIk sport sinds vorige week dinsdag niet meer..
Heerlijk..
Ik had vanavond per ongeluk mijn blouse in de was gedaan.. was de bedoeling dat ik em mee zou nemen naar beneden en dan aantrekken, maar hij was tussen de andere was terecht gekomen.. Toen zag ik een blouse van Tobias beneden liggen.. ik dacht die past me niet.. (maat 37/38 overhemd (M) ) Maar hij past me gewoon!! Had Tobias ook niet verwacht!![]()
Hij weegt iets van 67 kilo bij 1,77!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten