Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor meisje20 » 05 apr 2009 18:46

ik ben ook begonnen :wink: vind van mezelf dat het moet! en ik moet zeggen het lukt redelijke :D de eerste 2 kilo is er al af nog 14 te gaan!
en zelfs hierin vraag ik kracht van God anders lukt het me echt niet :oops:
sterkte allemaal!!! :D
Gods geduld is groot maar niet oneindig

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 apr 2009 07:04

succes meisje!

Hier nu -40,5!!

ben trouwens (tijdelijk) gestopt met sporten.. Heb er momenteel gewoon geen zin in.. Met dit weer ga ik wel vaak wandelen en fietsen.. dat zie ik dan maar als sporten... want touwtje springen enzo heb ik gewoon geen zin in.. :mrgreen: Eerder maakte ik me er altijd druk om.. maar nu niet.. ik vind het wel goed zo.. wel een omslag.. van 6 keer sporten per week, naar 3 keer per week.. naar nu 0.. Ik zie wel weer wanneer ik weer zin heb om het te doen!

ik eet nu vaak dan net wat minder punten per dag om het wel een beetje te compenseren.. zo heb ik vandaag bijv 20,78 punten ingepland terwijl ik er 24 mag!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 apr 2009 08:18

Fietsen en wandelen is toch ook sporten?
Ik krijg extra vakjes als ik beweeg, en bijvoorbeeld 1 uur wandelen is 19 vakjes. Dus dat is wel degelijk sporten hoor!
Ik wandel met dit weer ook liever dan dat ik op de hometrainer zit, of in een sportschool.

Wel keigoed TJ!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 apr 2009 08:56

-5,5 op dit moment! :D
Vandaag begonnen met de vierde week.
We houden ons niet helemaal aan het dieet (nemen nog wel eens een ander tussendoortje of lunch). Toch gaat het super!
Afbeelding

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 06 apr 2009 15:01

ik fiets al bijna 2 uur op een dag!! vind ik eigenlijk wel meer dan genoeg! loop tig keer trappen op en af! dat neemt wel niet weg dat bewegen heel goed voor je is, maar toch
maar goed ik ga er eens flink tegen aan (want wat is nu 14 kilo :o )
su6 allemaal
Gods geduld is groot maar niet oneindig

maryem
Verkenner
Verkenner

Re:

Berichtdoor maryem » 07 apr 2009 00:17

Gerdien B. schreef:leuk dat mensen gaan gissen naar wat je bedoeld :mrgreen:

op kosten van je man shoppen vind ik nou niet echt wat.
Ik heb jaren achter elkaar nieuwe kleding moeten kopen door het afvallen en daar baalde ik op een gegeven moment zo enorm gruwelijk van! Ik shop alleen als ik vind dat ik echt iets nodig heb. Geloof dat het een half jaar terug is dat ik voor het laatst ben gaan shoppen voor mezelf.
Mij niet gezien. Kijk wel wat rond om te zien wat in mode is, maar aan etalages en folders heb ik dan al genoeg om daar een beeld van te krijgen.

Die BMI meter klopt volgens mij niet helemaal.
Ik zou licht overgewicht hebben maar kleding maat 38 zit goed of zakt zelfs nog van mijn kont af. Lijkt mij dan vreemd om nog meer te moeten afvallen.

bij mij precies zo..ik ben 1.65-1.67 ongeveer en weeg ongeveer 70 kilo..en pas maat 38 met gemak..ik zou ook nu net overgewicht moeten hebben met 70 kilo, ik mag volgens mij 68 wegen

Ik ben juist jaren lang heel slank geweest..en woog 55-58..nu weeg ik toch ruim 10 kilo zwaarder...maar mijn figuur vind ik nu met 70 kilo echt beter..het vet wat erbij is gekomen is goed verdeeld...het zit bij mijn borsten, en heb meer bil gekregen(is tegenwoordig helemaal in :) ) Ik heb juist nu een echt vrouwelijk zandloper figuur gekregen
Wel wil ik zo'n 3 kilootjes kwijt..dat mijn buik ietsie platter word..verder vind ik het wel goed

En hoor eigenlijk vaker dat mannen juist van een beetje volslank/rondingen houden, en helemaal niet van catwalk modellen look maatje 34
nou gaat het er natuurlijk niet om wat mannen mooi vinden...nou ja beetje wel natuurlijk :P

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 apr 2009 11:49

Ik 'geloof' ook niet zo in dat BMI. Sowieso moet het voor mannen alweer anders zijn dan voor vrouwen. Maar ik zou dan met 69 nog overgewicht hebben, terwijl ik nu met 74 sowieso maat 40 en een paar broeken maat 38 pas. Ik wil naar de 62 in de toekomst, maar dan nog zou ik maar net goed zitten. Terwijl ik als ik minder weeg te mager wordt voor het zicht. Dus ik doe maar gewoon tot wanneer ik me goed voel. En ik lijn gewoon door :) Al 7 weken volgehouden, vind ik best goed van mezelf :D

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 07 apr 2009 14:26

MissF schreef:Ik 'geloof' ook niet zo in dat BMI. Sowieso moet het voor mannen alweer anders zijn dan voor vrouwen. Maar ik zou dan met 69 nog overgewicht hebben, terwijl ik nu met 74 sowieso maat 40 en een paar broeken maat 38 pas. Ik wil naar de 62 in de toekomst, maar dan nog zou ik maar net goed zitten. Terwijl ik als ik minder weeg te mager wordt voor het zicht. Dus ik doe maar gewoon tot wanneer ik me goed voel. En ik lijn gewoon door :) Al 7 weken volgehouden, vind ik best goed van mezelf :D

Hoe lang ben jij dan?

Ook kan het zo zijn dat mensen allebei hetzelfde gewicht hebben en zelfde lengte..maar de ene ziet er dikker uit dan de ander..hoe het vet verdeeld zit zegt ook veel

ookal ben ik nu 10 kilo zwaarder..ik heb nog steeds maat 38..voorheen toen ik veel slanker was moest ik met shirtjes/truitjes ook altijd maat 38 nemen vanwege de boezem..alleen mijn oude broeken maat 36 pas ik nu niet meer..ik heb daar nu echt maat 38 nodig..
Met rokken is dat wat makkelijker..die pas je meestal altijd wel, omdat ze niet om je benen zitten

Het lijkt me echt irritant als je echt een hele nieuwe garderobe moet aanschaffen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 apr 2009 15:11

Ik ben 1.63 lang/kort :)
Ik heb drie maten in de kast hangen, maar het handige is, dat als ik maat 36 heb, maat 38 en 40 vaak ook nog wel kan. Andersom helaas niet ;)
Ik heb net na mijn bevalling wel 2 rokjes maat 42 en 44 gekocht, omdat ik perse iets anders wilde als positiekleren. Maar ben nu dolblij dat er steeds meer kleren passen. Rokken inderdaad veel sneller dan broeken. Shirtjes paste ik ook net na mijn bevalling wel maat M, en soms S. Dus die zijn gelukkig nog hetzelfde :)
Ik wil ook absoluut niet over de 70 wegen (uitgezonderd tijdens een zwangerschap dan). Dan pas ik nl maat 40 nog maar amper, en ik wil echt geen grotere maat aanschaffen. Dus daarmee hou ik mijn gewicht vaak wel in de gaten. (maar mijn ideaal blijft 62, al klinkt dat nu nog heeeeel ver weg :( )

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 apr 2009 16:32

ik ben 1.66 en weeg ongeveer 70kg, heb meestal maat 40, en nu met 1 nieuwe rok toevallig 42 maar die viel wat kleiner uit (:wink:)
voor de rest HAD ik anderhalf jaar geleden maat 38 maar ach heb het goede leven thuis en vind het met maat 40 wel best :) heb een buikje en daar baal ik wel ns van en let wel op wat ik eet. M'n benen worden slanker (heb een broek waarmee ik "meet" zeg maar) en tot nu toe past ie goed (steeds beter) :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 07 apr 2009 17:10

Ik ben 1.78 en heb echt m'n best gedaan om naar de 63 kg te komen. Ik zat eerst op 58, echt veel te weinig dus. Nu moet ik echt moeite doen om op 63 te blijven, nog 2 erbij zou mooi zijn maar het gaat niet zo makkelijk ;)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 apr 2009 19:37

mijn bmi is nu 27.02

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 07 apr 2009 20:55

kwebbel schreef:ik ben 1.66 en weeg ongeveer 70kg, heb meestal maat 40, en nu met 1 nieuwe rok toevallig 42 maar die viel wat kleiner uit (:wink:)
voor de rest HAD ik anderhalf jaar geleden maat 38 maar ach heb het goede leven thuis en vind het met maat 40 wel best :) heb een buikje en daar baal ik wel ns van en let wel op wat ik eet. M'n benen worden slanker (heb een broek waarmee ik "meet" zeg maar) en tot nu toe past ie goed (steeds beter) :P

toch wel appart..ik ben ook 1.66 en weeg momenteel 70 kilo en ik pas toch met gemak in maat 38, maakt niet uit welk merk het is...misschien heb ik zware botten

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 07 apr 2009 22:01

Ik ben 1,68 en weeg rond de 50 kg, ondergewicht dus volgens BMI :wink:
Dat wil ik best geloven, maar ik eet en snoep gewoon en ik ben al jaren zo, dus ik houd het er maar op..
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 07 apr 2009 22:02

Ik ben even heel m'n motivatie kwijt om te lijnen :wink: Heb heel de dag honger als een paard en zit maar te verzinnen wat ik naar binnen kan schuiven :( #-o ](*,)

:-oo
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”