Ik heb ook niet meegedaan met MvM, ik voelde me bij beide zwangerschappen in het begin onwijs misselijk en gewoon niet lekker in m´n vel. Had geen zin in rompslomp er omheen.
Spannend Lenny, dat je morgen weer een echo hebt! Hopelijk gaat alles goed met de kleine. Sterkte met de misselijkheid.
Elsb, leuk dat je bijna het kamertje kunt gaan inrichten! 27 weken alweer, wat gaat de tijd snel zeg!
Ik weet niet goed in hoeverre Thomas beseft dat er een baby komt. Soms komt hij zomaar naar me toe en kroelt met m´n buik en geeft hij er kusjes op.

Maar of dat nou is, omdat hij weet dat ie voorzichtig moet zijn met mijn buik of dat hij begrijpt dat er een baby in zit, dat weet ik niet. Wel zeggen we het tegen hem en hij weet ook dat de spullen op de babykamer van de baby zijn.
Ik ben ook benieuwd wanneer de kleine zich aandient, maar probeer er niet te veel bij stil te staan. Het kan tenslotte nog wel een paar weken duren. Mijn man zegt dat ik eerste paasdag ga bevallen. We zullen zien of ik een paasei ga leggen!
Marjo, zelf kan ik wel alles eten, maar mijn schoonzus heeft bij twee zwangerschappen alleen maar op brood geleefd. Ze kon de lucht van een warme maaltijd niet verdragen. Ach, je kindje krijgt echt wel genoeg binnen, die loopt er niet zomaar schade van op, dus ik zou me er niet te druk om maken. En hopelijk verdwijnt het gewoon als je in het tweede trimester komt.