tijdens een discussie kwam naar voren dat deze dames zich sexy en zelfverzekerd voelen en ze dat ook uiten. o ja is dat zo? voel je je in een goed lingerie setje zelfverzekerd?
nu was mijn vraag, mag je je sexy voelen? ook als christen?
Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Ik denk dat je je best sexy mag voelen en je zo mag gedragen, maar dan alleen bij de persoon waar je ook gemeenschap mee hebt. Daar mag je dan ook samen van genieten toch? Als christen mag je niet alle mannen het hoofd op hol brengen en je verleidelijk gedragen zeg maar, ook al krijg je daar zelf een goed gevoel bij omdat het je een stuk positieve aandacht geeft. Dat is absoluut niet bijbels!
Mortlach schreef:Dine schreef:Ik denk dat je je best sexy mag voelen en je zo mag gedragen, maar dan alleen bij de persoon waar je ook gemeenschap mee hebt. Daar mag je dan ook samen van genieten toch? Als christen mag je niet alle mannen het hoofd op hol brengen en je verleidelijk gedragen zeg maar, ook al krijg je daar zelf een goed gevoel bij omdat het je een stuk positieve aandacht geeft. Dat is absoluut niet bijbels!
hoho.. ik denk dat we twee dingen met elkaar verwarren: je sexy voelen en flirterig gedrag. Misschien dat ik daarom de vraag een beetje vreemd vind.
Sexy voelen betekent voor mij: je aantrekkelijke voelen, zelfverzekerd zijn, ontspannen, een gezond gevoel van eigenwaarde, dingen die je bij wijze van spreken ook alleen thuis op de bank kan voelen. Lijkt me helemaal niks mis mee.
Flirterig gedrag is iets heel anders.
Dine schreef:Ja, als je het zo stelt, heb je helemaal gelijk!!
Ik vatte het op als een soort 'duidelijk laten merken dat je vrouw bent' misschien wat cryptisch omschreven
En als je er zo naar kijkt, dan valt mij wel op dat veel meisjes daar flirten aan 'verbinden'.
meisje20 schreef:ik kijk wel eens naar het journaal op tv en dan valt het mij op dat de meeste dames van die laag uitgesneden truitjes aan hebben. (hoe bedoel je we maken het de mannen moeilijk)
tijdens een discussie kwam naar voren dat deze dames zich sexy en zelfverzekerd voelen en ze dat ook uiten. o ja is dat zo? voel je je in een goed lingerie setje zelfverzekerd?
nu was mijn vraag, mag je je sexy voelen? ook als christen?
Lijkt mij ook... en met je charmes in de strijd gooien is soms ook niet direct iets mis wat mij betreft, waarmee ik dan bedoel dat je je liefste/leukste glimlach geeft om iets van iemand gedaan te krijgen 'Zou je alsjeblieft die zak met potgrond even in m'n karretje willen tillen?' (erg zwart-wit voorbeeld, maar tochharing schreef:Ja waarom zou dat niet mogen? Er is een verschil tussen je sexy voelen je sletterig gedragen natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten