Vanmorgen met Juliëtte naar de dokter geweest, ze hoest zo erg......
Waarschijnlijk bronchitis en ik heb nu een pufje gehad. Dat vindt ze nog wel erg gek!
Met Margot naar de kno arts volgende week. En voor Imke moet haar ontlasting op kweek, want ze heeft al 5x achter elkaar overgeven en diarree.
Ik hoop maar op betere tijden!!!

!
!

gaat echt hard!
  gaat echt hard!

zucht.  Hij heeft de hele nacht gespuugd. Het probleem is alleen dat niet huilt als hij zn hele bed onder gespuugd heeft. Hij pakt zn duim en gaat in een kleddernat en stinkend bed weer slapen
 zucht.  Hij heeft de hele nacht gespuugd. Het probleem is alleen dat niet huilt als hij zn hele bed onder gespuugd heeft. Hij pakt zn duim en gaat in een kleddernat en stinkend bed weer slapen  . Dus vannacht hebben we regelmatig de wekker gezet en even om het hoekje van zn kamer gekeken. Met 3x een vies resiltaat.De wasmachine heeft de hele nacht gedraaid om alle dekens,lakens, moltons etc te wassen. Ik denk dat hij weer een virusje op het kdv heeft opgelopen. Ik ben vanmorgen al om 6.30 uur naar mn werk gegaan om dossiers op te halen en het wordt weer een werkdagje thuis.
 . Dus vannacht hebben we regelmatig de wekker gezet en even om het hoekje van zn kamer gekeken. Met 3x een vies resiltaat.De wasmachine heeft de hele nacht gedraaid om alle dekens,lakens, moltons etc te wassen. Ik denk dat hij weer een virusje op het kdv heeft opgelopen. Ik ben vanmorgen al om 6.30 uur naar mn werk gegaan om dossiers op te halen en het wordt weer een werkdagje thuis.