Moderator: Moderafo's
pol schreef:Mijn lieftallige echtgenoot had woensdag de badkamer ontschimmeld met een of ander tuig. Misschien is dat per ongeluk ergens aangekomen, ik zou het niet weten. Heb de vloeistof weggemikt en ga nu andere halen.
MissF schreef:Mij is uitgelegd dat afdrogen van lenzen helemaal niet hoeft. Alleen na het uitdoen goed met je (schone) vinger schoonmaken met lenzenvloeistof. Ik doe het nooit eigenlijk, ben al trots op mezelf dat ik wel elke avond nieuwe vloeistof in het dingetje doe.
Ik merk trouwens wel dat ik lenzen in heb hoor, ik heb veel drogere ogen. Ik vind mijn bril echt wel ideaal. Alleen staat het gewoon minder leuk.
Mijn man kan trouwens helemaal zijn lenzen niet meer in, het irriteert continu. Hij heeft ze ook al een jaar of 13 denk ik, en is bang dat hij overgevoelig voor is geworden. Ik vind het niet erg, ik vind zijn bril veel gaver staanMaar nu denkt hij aan laseren, dat lijkt me wel een ideale oplossing. Hij ziet namelijk echt niks zonder bril/lenzen, en vindt zijn bril ook niet altijd fijn.
Maar een vriend van hem heeft zijn ogen laten laseren en vond het erg tegenvallen, ook het resultaat. Die moet nu eigenlijk nog een bril op, voor -0,5. Dus we kijken het nog maar even aan.
Saskia schreef:@Dippie: dat is een kwestie van wennen, ik had daar ook last van toen ik een bril ging dragen. Na een week of drie is het over!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten