Kinderwens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Kinderwens

Berichtdoor Daphne » 06 mar 2009 10:15

kirsten schreef:Daphne, hoe gaat het eigenlijk met jullie?

Goed. Ik heb het wat naast me neer kunnen leggen en een plekje kunnen geven. Tuurlijk, soms heb je wel even een 'dip', maar op dit moment gaat het heel goed. We kunnen er ook goed over praten, we weten van elkaar hoe we er allebei 'in' zitten.
Heel raar, op sommige momenten heb je het gevoel van: 'Waar is m'n kinderwens nu'? Zo heel vaak zie ik geen kleine kinderen; heb ik ze gezien, dan komt de wens wel weer naar boven. Ik denk er dus echt niet meer dagelijks aan. Komt ook omdat het nu in familie- en vriendenkring rustig is wat betreft babynieuws.
Wat betreft de medische molen: Daar zijn we nu nog niet aan toe. We zijn nog geen twee jaar getrouwd. Stel dat het volgend jaar nog niet 'gelukt' is, dan zou ik toch wel willen weten wat er aan de hand is. Mijn man heeft dat veel minder, maar is wel bereid mee te gaan.
Afbeelding

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 mar 2009 16:05

Ik snap heel goed dat je daar nog niet aan toe ben. Het is een hele stap om te zetten. Veel sterkte en ik hoop dat voor jullie dat het niet nodig is om die stap te zetten.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 mar 2009 23:41

Dankjewel, ik hoop het ook!
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 21 mar 2009 23:00

Mijn zus is nu 6.5 jaar getrouwd en 20 weken zwanger!! :D Dit was voor de hele familie een volledige verrassing...
Toen ze 5 jaar getrouwd waren zijn ze met onderzoeken begonnen, maar bij beide was alles goed...
Ze kreeg toen van die pillen om de eisprong op regelmaat te krijgen.... Hielp niet echt, dus steeds zwaardere pillen...
Rond de kerst had ze griep en van de dokter een antibioticakuurtje gehad... Toen werd ze opeens maar niet ongesteld, 3 testen gedaan welke allemaal negatief waren. Ze dacht dat het door dat kuurtje kwam.
Dus naar de dokter gegaan.. Zegt ie: gefeliciteerd.. je bent 7 weken zwanger!!! =D> :D =D>

Dan gaat er ook echt wel wat door je heen!
Laatst gewijzigd door jans1 op 25 mar 2009 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 mar 2009 23:34

'k Krijg er kippenvel van! Wauw, wat super voor ze! Hopelijk mag alles goed gaan en heeft ze een voorspoedige zwangerschap! :D
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 21 mar 2009 23:54

Daphne schreef:'k Krijg er kippenvel van! Wauw, wat super voor ze! Hopelijk mag alles goed gaan en heeft ze een voorspoedige zwangerschap! :D

Ja, ze waren er zelf altijd heel nuchter onder.. maar nu merk je toch wel dat ze echt super blij zijn..
Zelfs mn vader was in tranen...
Toen ik het hoorde zat ik op kantoor.. ik heb heel het kantoor bij elkaar gejubeld.. en gewoon staan springen van blijdschap!!!
Ze heeft van de week de 20 weken echo gehad.. beentjes waren al op goede lengte, hoofdje was iets te klein.. Alles gaat super goed.. behalve het tandenpoetsen.. dat is een regelrechte ramp...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 25 mar 2009 12:25

Wat leuk voor je zus! :D

Gelukkig is bij God niets onmogelijk, maar dat is toch makkelijk gezegd als je zelf er (nog) niet zo mee bezig bent, maar ik meen het wel!

Sterkte voor degene die het nodig hebben!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 mar 2009 15:27

Gefeliciteerd jans1 ! Wauw wat een wonder zeg! Bij mij begint het af en toe ook de kriebelen, 2 collega's zijn zwanger (bijna tegelijkertijd uitgerekend in de zomer). t Is haast besmettelijk :? vind het wel jammer dat ik er nu nog niet aan toe ben (geestelijk gesproken) mar aan de andere kant, ben hartstikke jong enzo, en als God het geeft komt het !

Sterkte iedereen die het nodig heeft!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 mar 2009 15:43

het begint hier wel steeds meer te kriebelen (ook bij m'n man). :wink:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 25 mar 2009 16:44

Het lijkt me heel moeilijk om een enorme kinderwens te hebben maar te moeten wachten doordat het zwanger worden niet zo maar lukt of door het moeten wachten ivm psychische problemen of wat voor reden dan ook. Iedereen daarom veel sterkte!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 06 apr 2009 13:39

Ik moet zeggen dat sinds wij getrouwd zijn ik ook wel zoiets heb van: hihi, ik kan zwanger worden...Ik sta er absoluut niet meer zo onverschillig tegenover als een half jaar geleden zeg maar...Maar dat komt denk ik ook omdat je nu alle 'drukte' van afgelopen tijd achter de rug hebt...
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 06 apr 2009 15:01

@Alries: Betekent dat het heel voorzichtig begint te kriebelen of dat het meer zoiets is van: tja, ik KAN (technisch gezien) zwanger worden? :wink:
Bij ons kriebelde het al wat langer, maar durfden we het financieel gewoon niet aan (zie andere postings). Nu wel en dus gaat de pil de prullenbak in! :P

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 apr 2009 15:33

elvira (gast) schreef:@Alries: Betekent dat het heel voorzichtig begint te kriebelen of dat het meer zoiets is van: tja, ik KAN (technisch gezien) zwanger worden? :wink:
Bij ons kriebelde het al wat langer, maar durfden we het financieel gewoon niet aan (zie andere postings). Nu wel en dus gaat de pil de prullenbak in! :P

Echt super!! :D spannend...:wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 apr 2009 15:36

Hopelijk voor jullie kan je ons snel vertellen dat je zwanger bent, Elvira! :)
Afbeelding

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 06 apr 2009 15:39

o, het hoeft van mij niet meteen, hoor (maar het mag wel :mrgreen:)
maarja, dat ligt ook niet in onze hand...

Terug naar “Archief”