Leuke foto's van Timo. wat een vent alweer zeg!!
Wat een schat van een meid is ze sterretje!!!
Moderator: Moderafo's
pol schreef:Echt lief, maar heb je altijd roze en witte kussens op de bank of was dit voor de foto?
Sterretje schreef:pol schreef:Echt lief, maar heb je altijd roze en witte kussens op de bank of was dit voor de foto?
Neej, heb altijd veel kussens in de bank. De kleur ligt en het soort quilt ligt aan het seizoen.
Had net zaterdag alles wit-rose gemaakt. Lente komt eraan;-) Deze winter was het wit en zwart bont.
Heb mooie Laura Asley bloemen rose, witte en lichtblauwe voor komende zomer.
(Als er mensen komen zeg ik standaard dat ze ze opzij mogen leggen. Anders gaan sommigen er heel voorzichtig voor op het randje zitten
pol schreef:Echt lief, maar heb je altijd roze en witte kussens op de bank of was dit voor de foto?
@jamilah, de kamer binnenstappen, binnenstruikelen zeker?
Zonnetje schreef:Leuke foto's Sterretje, Haai en MissF.
Ff een vraagje...hoe oud waren jullie kinderen toen ze chocolade mochten eten?
Mathilde krijgt tot nu toe echt minimaal chocolade, mijn schoonmoeder vond het raar dat ik daar moeilijk over doe.
Ik vind haar daar gewoon nog te klein voor...
Haai schreef:Timon eet ook al chocola, ik vind het zelf niet zo'n punt eigenlijk, op het geknoei na dan![]()
Eten is tegenwoordig drama, brood wil hij alleen nog maar zonder korst en met zoet belegSlapen gaat hier gelukkig juist erg goed, hij slaapt 's middags meestal van 13-16 uur ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten