Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marjo
Sergeant
Sergeant

Re: Zwanger deel 5

Berichtdoor marjo » 23 mar 2009 09:28

Nou Rosekapje, jij hebt niet veel geluk met deze zwangerschap, zeg. Zeker omdat je er al trwee hebt rondlopen lijkt het me erg pittig. Ik leef met je mee hier op afstand.

Hier is de zwangerschap echt begonnen. Ik ben misselijk en moe en kan slecht slapen en door datr laatste heb ik ook meer last van de eerste twee klachten. Ik zie er best een beetje op dat er nog ruim 32 weken te gaan zijn.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 23 mar 2009 09:49

Het is inderdaad vervelend als je zo misselijk bent, hopelijk gaat het met 13 weken over.
Anders zou je ook dit http://www.bellypops.nl/ eens kunnen proberen. Bij mijn dochters hielpen ze goed.

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 23 mar 2009 11:15

Dank voor de tip. Nooit van gehoord, maar ik ga ze meteen bestellen. Ik zal jullie laten weten wat mijn ervaringen zijn.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 mar 2009 11:22

Marjo, vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat die bellypops helpen!

Ben 'goedgekeurd' eiwitwaardes in urine waren lager en ook de bloeduitslagen waren beter als vrijdag, hoef pas donderdag weer naar het ziekenhuis voor een zeer uitgebreide APK dus nu even een paar daagjes iig nog lekker thuis :) .
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 23 mar 2009 11:36

Gelukkig Rosekapje dat het nu beter gaat!
Sterkte verder!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 mar 2009 11:44

Zonnetje schreef:Gelukkig Rosekapje dat het nu beter gaat!
Sterkte verder!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mar 2009 11:53

rosekapje schreef:Marjo, vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat die bellypops helpen!

Ben 'goedgekeurd' eiwitwaardes in urine waren lager en ook de bloeduitslagen waren beter als vrijdag, hoef pas donderdag weer naar het ziekenhuis voor een zeer uitgebreide APK dus nu even een paar daagjes iig nog lekker thuis :) .

Heftig hoor allemaal. Vindt je het niet doodeng?

Een kennis van mij ging voor de liggings echo naar de verloskundige (rond de 36e week) en moest gelijk door naar het ziekenhuis. Zij had te hoge bloeddruk en ook eiwit in urine. Ze mocht gelukkig nog spulletjes ophalen, maar wel direct door naar het ziekenhuis en s'avonds was ze moeder (ze besefte toen echt niet dat ze al moeder zou worden). Kindje was gelukkig helemaal goed, alleen nu een kleine groei achterstand. Maar ze groeit echt als kool nu.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 23 mar 2009 12:27

liefje schreef:
Zonnetje schreef:Gelukkig Rosekapje dat het nu beter gaat!
Sterkte verder!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 mar 2009 13:00

Rosekapje, fijn dat je nog thuis mag blijven, hopelijk valt het donderdag ook allemaal mee.

Hier is het nog rustig gelukkig. Heb wel flink last van m´n buik, bijna de hele dag alleen maar harde buiken en de baby is zover ingedaald, dat ik een continue druk op m´n onderkant heb staan. Veel kan ik dus niet meer doen. Gister voor het laatst gewerkt (voor zover je het nog werken kan noemen, ik was meer alleen maar aanwezig :wink: ) nu genieten van m´n zwangerschapsverlof! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 23 mar 2009 13:07

Geniet maar van de rust Bloempie, voor je het weet is de baby er.
Ga je na je verlof weer werken?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 mar 2009 14:21

Spannend, Rosekapje, zonnetje en bloempie! Elke keer kijk ik weer even of er nog geen nieuws is... 8)
Afbeelding

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 23 mar 2009 14:31

Daphne schreef:Spannend, Rosekapje, zonnetje en bloempie! Elke keer kijk ik weer even of er nog geen nieuws is... 8)

:jaknikken: Same here!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 23 mar 2009 14:55

sterkte met de laatste loodjes zonnetje, rosekapje en bloempie!!

volgens mij krijg ik een beetje last van nesteldrang :mrgreen: (kan dat al??)
heb net m'n hele kleerkast leeggegooid om eens schoon te maken, uit te zoeken en op te ruimen.
zit nu ff moed te verzamelen om m weer in te ruimen. Merk wel dat ik dingen snel zat ben zeg.. :roll:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

elsb

Berichtdoor elsb » 23 mar 2009 15:30

Hoeveel weken ben je vpk?

Ik ben vandaag precies 25 weken, het gaat echt hard! Ik voel het kindje heel veel bewegen, soms bij een harde duw hou ik gewoon m'n adem in. Zou soms wel eens even naar binnen willen kijken wat er allemaal gebeurt.
Ik heb nog geen last van nesteldrang hoor, nou ben ik sowieso geen fan van schoonmaken, het is dat het moet, maar anders gebeurde er niet veel :?
Ik voel me heel goed, hoop dat de andere zwangeren zich ook goed voelen of beter gaan voelen!
Ze zeggen dat de middelste 3 maanden (4e, 5e en 6e) de makkelijkste zijn, weinig last van kwaaltjes en je buik zit nog niet in de weg, nou voor mij klopt dit echt!

elsb

Berichtdoor elsb » 23 mar 2009 15:32

Zonnetje, Rosekapje en Bloempie veel sterkte de komende tijd!
Ben benieuwd wie er van jullie als eerste bevalt.... :D

Terug naar “Archief”