Bedoel je dat een ford focus veel herrie maakt als je er in zit?
Wij hebben nu een ford focus van 2009 en een diesel maar je hoort echt bijna niks in de auto (alleen als het hard waait de wind)
Moderator: Moderafo's
Soms worden ideeën niet alleen achter een toetsenbord uitgewerkt,smArtjan schreef:Wat is Photoshop toch een handig programma![]()
Helaas gaat niemand dit geloven, aerodynamisch gezien al niet, maar ook niet qua actieradius van dit ding...... 100 liter brandstoftank binnen 10 minuten leeg ofzo
Toyota IQ. Dat is het inderdaad het afwijkende kleintje van Toyota, 2,99 meter lang. Deze is bedoeld als compacte stadsauto. Maar vanwege de prijsmeissie88 schreef:Ik zag vanmiddag voor me een Toyota IQ, is dat nou zo'n 'speciale' auto, of heb ik dat nou mis?
1 Toerentallen (bij 100 km/h)Trouwens: M'n Lupo'tje rijd geweldig! Hij maakt wel btje veel toeren bij 120, maar goed...Bij m'n starlet was het niet veel beterVerder is 'ie echt geweldig! Niks mee aan 't handje, hij hoeft niet eens te 'tikken' voor ie aanslaat, als ik vergeet voor te gloeien
Dat was 'n heel goed teken, vlgens mn as. schoonpa!
Hij zit nog net onder de 950 kg, dat scheelt in de belasting.meissie88 schreef:Jaa! Hij haalt ruim 1:23! Van 't weekend naar m'n vriend z'n huis gereden, boven in Groningen, zo'n 100 km heen, en 100 terug, en hij heeft ruim 1:24/25 gehaald!
En als ik 'gewoon' rijd haalt ie 1:23!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten