Berichtdoor Boekenlezer » 18 mar 2009 18:45
*verwijderd door moderator*
Oké, het klopt, het ging over de geaardheid. Dus in dat verband was mijn uitweiding inderdaad nogal sterk overdreven. Mijn excuses.
Persoonlijk heb ik liever dat iemand niet over zijn geaardheid vertelt, dan wel. Ik voel er niet echt behoefte aan, als iemand naast mij zit, en ineens zegt: "Ik ben homo." Van mij mag dat in de geslotenheid blijven. Laat zo iemand dat maar zeggen tegen iemand, die daar geen moeite mee heeft als hij daarover openheid verlangt.
Dat iemand hetero is, zal minder moeite oproepen, maar zie ik als iets wat die persoon in principe niet hoeft te zeggen. Ik zie namelijk niet echt in wat voor praktische waarde dat heeft. Als ik een bepaalde dame best leuk/mooi vind, maar zij ziet niks in mij, zal het mij een worst wezen welke redenen daar nu precies aan ten grondslag liggen. Ik weet dan dat ik geen kans maak, en dat is voldoende. Je vergroot je kans echt niet door te de reden wel te weten. Bovendien is het veel efficiënter om je te richten op het positieve wat je ontmoet.
Laatst gewijzigd door
Boekenlezer op 18 mar 2009 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)