kwebbel schreef:m'n man was ook verbaasd dat ie ineens klaar wasDonWoozy schreef:Marnix schreef:Ik ben maar eens begonnen met Call of Duty 4.
Als je eenmaal begint is het zo uitgespeeld!!
Ja ik was er ook snel doorheen. Wachten op deel 5 dan maar

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:m'n man was ook verbaasd dat ie ineens klaar wasDonWoozy schreef:Marnix schreef:Ik ben maar eens begonnen met Call of Duty 4.
Als je eenmaal begint is het zo uitgespeeld!!

Marnix schreef:Ja ik was er ook snel doorheen. Wachten op deel 5 dan maar

(30 euro ongebruikt )
 (30 euro ongebruikt ) 

marcel081276 schreef:far cry 2 is inderdaad echt goed! ik heb call of duty 5 pasgeleden uitgespeeld ook een heerlijk spel.

marcel081276 schreef:far cry 2 is inderdaad echt goed! ik heb call of duty 5 pasgeleden uitgespeeld ook een heerlijk spel.
smArtjan schreef:marcel081276 schreef:far cry 2 is inderdaad echt goed! ik heb call of duty 5 pasgeleden uitgespeeld ook een heerlijk spel.
Ik heb Call of Duty World at War nog altijd liggen, k ben net in het eerste level begonnen maar toen alweer gestopt
smArtjan schreef:Marnix schreef:Ja ik was er ook snel doorheen. Wachten op deel 5 dan maar
Deel 5 is eind 2008 al uitgekomen en heet Call of Duty World at War
Het speelt zich weer af in de Tweede Wereldoorlog, gewoon zoals het hoort

Marnix schreef:smArtjan schreef:Marnix schreef:Ja ik was er ook snel doorheen. Wachten op deel 5 dan maar
Deel 5 is eind 2008 al uitgekomen en heet Call of Duty World at War
Het speelt zich weer af in de Tweede Wereldoorlog, gewoon zoals het hoort
Weet ik
Alleen is er nog geen Macversie van uit en daar wacht ik op

(of althans, één van de meest briljante games
  (of althans, één van de meest briljante games  )
 ) .
.
 Mn game-character ging 3 seconden nadat ik op de knop liggen drukte pas liggen, schieten had een vertraging van een seconde of wat, het rondkijken met je muis voelde ook aan als een spons.....
  Mn game-character ging 3 seconden nadat ik op de knop liggen drukte pas liggen, schieten had een vertraging van een seconde of wat, het rondkijken met je muis voelde ook aan als een spons..... 
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten