Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 nov 2008 22:23

Ik betaal 12,50 bij de kapper, alleen knippen dan. Wassen doe ik zelf thuis wel, niet nog meer gefrut aan m'n haar :wink:
Ik ben één keer bij een Turkse kapper hier geweest, dat was E10,- maar daar was ik niet zo tevreden over.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 24 nov 2008 19:01

ben nog steeds aan het rond kijken voor een goeie kapper in vlaardingen, maar heb nog maar 1 gevonden die het naar mijn zin doet.
maar dat is ook een team kapsalon en die zijn idd erg duur. hier in vlaardingen trouwens niet eens de duurste. bij een kapsalon verderop betaal je 110 euro voor permanent!!!!!!!!!

heb ik dus maar niet gedaan, dus loop nog permanentloos door het leven 8)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 nov 2008 19:13

waarom zou je permanent doen?

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 24 nov 2008 19:36

weer is wat anders? ben altijd aan het klooien met m'n haar. dan weer lang dan weer kort. dan weer blonde plukjes, en ook wel is permanent gehad.
Afbeelding

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 24 nov 2008 19:36

hmhm... als iedereen krullen heeft, word het ook zo saai ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 nov 2008 13:35

Tsja, ik ga ook altijd naar de Team. Niet goedkoop, maar ze knippen er echt goed, je wordt er fatsoenlijk behandeld, ze zijn niet gehaast en het is er altijd gezellig. Bovendien word ik regelmatig gevraagd om model te zitten bij 'oefenknippen' zegmaar, dus dan ben ik weer eens gratis geknipt :)
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

Berichtdoor Evelien » 12 mar 2009 13:17

Ik zat net ook ff te kijken bij TEAM kapper. Wat is niet goedkoop? Hoeveel betaal voor knippen bij TEAM?

Net ff met m'n man overlegd hij vindt het jammer als ik het ineens heel kort ga doen. Dus ik ga een tussenweg zoeken.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 12 mar 2009 14:11

Ik wil over een paar weken in NL ook weer naar de kapper. Hier kunnen ze alleen recht toe recht aan knippen, dat wordt op den duur ook wel een beetje saai...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 mar 2009 15:13

BAH BAH BAH.... ze hebben het lelijk geknipt. Ik zei: doe maar laagjes. Nou ik lelijk nu echt een oudbolligeouderwetse vrijster. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Mischien toch maar naar Team kapper.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 12 mar 2009 15:18

He bah Evelien! Hopelijk is het niet al te kort, dan kan een andere kapper er nog wel wat van maken!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 mar 2009 15:24

Saskia schreef:He bah Evelien! Hopelijk is het niet al te kort, dan kan een andere kapper er nog wel wat van maken!

ik wil het juist wel wat korter (staat gewoon lekker pittig, niet al te kort). Maar het hangt nu net op m'n schouders. Mijn man wil het graag wat langer zien, nou dat gaat hij weten (ik ben echt heel shago nu). Het ziet er gewoon niet uit (in een staartje is het wel leuk, maar los blegghhhh).

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 12 mar 2009 15:25

Balen Evelien! Heb je het heel kort nu?

Ik ben pas voor het eerst bij Team in onze eigen woonplaats geweest. Het zat geweldig, maar na een week was het model er uit. Ik heb heel zwaar haar en het was te weinig uitgedunt :( > Maar ja, om nu na 3 weken alweer naar de kapper te gaan is ook wat... #-o

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 mar 2009 15:26

nee, op m'n schouders. Dus niet kort.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 12 mar 2009 15:29

Ik heb ook een keer zoiets gehad Evelien, toen was ik eigenlijk direct al niet tevreden, maar ik dacht dat ik er misschien aan moest wennen ofzo. Maar na twee dagen baalde ik er nog steeds van. Toen was ik in een andere stad en ben ik daar gewoon nog een keer naar de kapper geweest.
Weet je, je moet ook wel doen waar je jezelf goed bij voelt, je moet er wel de hele dag mee rond lopen, dus moet het je niet tegenstaan! Vervelend voor anderen die het iets minder mooi vinden, maar goed... Beter kort haar en een vrolijk gezicht, dan langer en een gezicht van zeven dagen onweer, toch?

*Annette*
Majoor
Majoor

Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

Berichtdoor *Annette* » 12 mar 2009 15:36

Balen Evelien! Heb je n foto? Ben wel n's benieuwd hoe je het nu hebt dan :oops:...

Ik heb me haar 2 week geleden laten knippen, de eerste paar dagen zat het lekker. En had zoiets van eindelijk weer n's dat ik denk, het zit weer lekker. Maar al heel snel was het erweer uit :(. En het wil gewoon niet meer zitten...

Heb maar n's even zo'n potje pillen gehaald voor huid, haar en nagels. Misschien dat het daarvan eens wat dikker en mooier gaat worden. Ben het knap zat #-o. Wil het ook weer lang hebben, hebben laatst alleen maar van de lengte de puntjes geknipt. Wil er toch weer wat meer mee kunnen, heb het nu gewoon altijd maar los. Weer n's even n staart, opsteken ed.
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”