trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Saskia » 11 mar 2009 18:09

Goed dat je dan nog maar een keer gekeken hebt LeChat!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 11 mar 2009 18:28

Nou we zullen dan wel zien hoe de paraplu bij mij afgeleverd wordt :mrgreen:

Zeker inderdaad handig dat je nog even gekeken hebt. Is het wel nog de kaart geworden of niet?

Alries, bij deze wil ik je morgen een onwijs mooie dag toewensen. Ik hoop voor jullie dat jullie net zulk prachtig weer hebben als vandaag. Probeer er van te genieten! We wachten hier in spanning af op een verslag van je :wink:

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 11 mar 2009 18:36

Wij gaan zaterdag de kaarten naar de drukker brengen, heb hem zelf ontworpen! :D
Het zou je maar gebeuren idd dat als je je kaarten gaat versturen, je ineens ziet dat ze heel lelijk zijn, heb je toch een probleem :?

@Alries: Super mooie dag gewenst morgen!!!!!!!!
26 juni is onze grote dag!

j-tap
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor j-tap » 11 mar 2009 18:53

Geniet er morgen van alries!!

Dat laatste hadden wij min of meer, tegelijk met de kaarten hadden we fotootjes besteld bij de drukker voor in de kaart, bleek dat die gewoon foeilelijk waren, met pixel en blauw enzo. Terwijl we al laat waren met versturen :? Gelukkig gratis nieuwe gekregen.. en waren ze precies 4 week vantevoren verstuurd.
En nu dus nog 2 weekjes wachten tot het zo ver is :D

Laatse dingetjes nog bijlangs, nachecken van gemaakte afspraken, autolintje maken, en de bedankjes nog etc...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 11 mar 2009 19:03

Ik wist niet dat jij ook zo snel gaat trouwen. Welke datum precies?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mar 2009 19:13

Rinus88 schreef:Wij gaan zaterdag de kaarten naar de drukker brengen, heb hem zelf ontworpen! :D
Het zou je maar gebeuren idd dat als je je kaarten gaat versturen, je ineens ziet dat ze heel lelijk zijn, heb je toch een probleem :?
!

Ach weet je? ik maakte daar eerst ook een probleem van. Maar later dacht ik, het gaat toch om de dag zelf en niet eens om de kaarten die ze ontvangen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 mar 2009 21:23

kirsten schreef:Zeker inderdaad handig dat je nog even gekeken hebt. Is het wel nog de kaart geworden of niet?
Nee, het is een andere geworden... Vandaar dus ook dat 't maar goed is dat we nog 'ns gekeken hebben. Al zijn het aan de andere kant inderdaad ook maar kaarten natuurlijk, maar je wilt ze toch wel echt mooi vinden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 11 mar 2009 22:02

Heel ander onderwerp;
Wie van jullie had een strapless jurk? En hoe hebben jullie dit gedaan met zonnen om te voorkomen dat je van die witte strepen krijgt?
26 juni is onze grote dag!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 mar 2009 22:04

Ik had een strapless, maar wel een soort kanten bolerootje erover.
Ik heb voor het eerste n laatst in mijn leven een strapless shirtje gekocht, en daar alleen maar mee in de zon gelopen. Ik wilde absoluut niet onder de zonnebank, dat is niks voor mij, dus ik wilde door de zon netjes bruin worden. Dat is prima gelukt trouwens, maar het is wel de hele zomer opletten.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mar 2009 22:06

ik had ook een strapless jurk, maar wij trouwden in de winter dus geen last van strepen.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 11 mar 2009 22:19

Ik ga heel de zomer binnen zitten en ik vermijd elk zonnestraaltje heb ik bedacht. Het schijnt dat de zonnebank de ideale oplossing is. Jammer genoeg hou ik helemaal niet van de zonnebank (ook niet van zonnen overigens).

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 mar 2009 07:23

Hmmm kirsten, dat is ook niet zo'n gezellige oplossing. Ik had geen strapless jurk, maar wel zonder mouwen. Dus ik heb de zomer van 2006 steeds in hempjes gelopen, terwijl ik normaal altijd T-shirts draag (ben niet zo van het bloot op straat).

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 12 mar 2009 07:28

@Kirsten, ben je dan niet bang dat je heel bleek bent op je trouwdag? Of je moet van jezelf wat meer kleur hebben, dat kan natuurlijk ook.
Ik vond zelf af en toe een zonnebankje wel lekker, dus ik zou er niet zoveel problemen mee hebben, maar da's natuurlijk persoonlijk.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 12 mar 2009 08:23

Alries: ik wens jou en je bruidegom een hele bijzondere dag vandaag! Maak er iets onvergetelijks van, dat is toch wel het belangrijkste! (al die details doen er eigenlijk opeens niet meer zo toe)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 12 mar 2009 09:00

Ik ben van mezelf redelijk snel bruin. Ik ga wel gewoon met shirtjes aan naar buiten hoor, maar ik ga niet 's zomers uitgebreid liggen bakken in de zon. Hou ik helemaal niet van.

Terug naar “Archief”