Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Zwanger deel 5

Berichtdoor rosekapje » 11 mar 2009 20:51

Bij de anderen op laatst ook een hoge bloeddruk, maar niet zo hoog als gisteren 160/100, normaal zit ik keurig op de 120/70 Buikklachten herken ik helemaal niet, voor de rest hou ik veel vocht vast, dus houden ze me goed in de gaten. Ben nu ruim 35 weken. Zonnetje, voor jou begint het echt op te schieten, 39 weken al. Snapt Mathilde het allemaal een beetje dat er een baby in mama dr buik zit?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 11 mar 2009 20:52

petra85 schreef:Met mij gaat het n stuk beter de misselijkheid lijkt weg !!
Nu psychisch nog :( ben erg depri

Lenny : Gefeliciteerd en sterkte met de misselijkheid, k weet wat je voelt.........

mischien kan je vit b 12 nemen, dat is niet schadelijk, en helpt vaak wel

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 11 mar 2009 20:54

gefeliciteerd lenny en marjo,

sterkte rosekapje!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 mar 2009 20:57

Lenny en marjo van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Sterkte met alle kwaaltjes, het is voor een goed doel :D .

Fijn Petra dat je misselijkheid afneemt. Jammer dat je je psychisch niet fijn voelt. Hopelijk gaat dat ook snel weer beter.

@ Rosekapje...schrikken zeg dat je bloeddruk zo hoog is. Zijn ze bang voor een beginnende zwangerschapsvergiftiging? Hoeveel weken moet je nog? Heel veel sterkte!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 11 mar 2009 21:10

Lenny, ook jij van harte gefeliciteerd, hopen dat je misselijkheid gauw weggaat.
Petra, hoe is het nu met jou?
Rosekapje, wat vervelend dat je nu niks meer mag. Heb je wel iemand die je helpt in je huishouden met de was enzo? En die je wat helpt met de kinderen? Veel sterkte ermee.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mar 2009 08:38

ajl schreef:
@ Rosekapje...schrikken zeg dat je bloeddruk zo hoog is. Zijn ze bang voor een beginnende zwangerschapsvergiftiging? Hoeveel weken moet je nog? Heel veel sterkte!

hier dacht ik aan toen jij dat zei rosekapje... houd jezelf echt goed in de gaten! moet je nu ook extra naar de verloskundige??

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 mar 2009 09:03

gefeliciteerd lenny met je zwangerschap !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 mar 2009 10:15

Lenny, gefeliciteerd met je zwangerschap maar wat naar dat je je zo beroerd voelt. Als je dacht dat je 10 weken zwanger was en je bent nog maar 6,5 week is het een extra domper denk ik.

Petra, volgens mij is het niet gek dat je zo depri bent. Je hebt nogal wat meegemaakt de laatste weken zeg. Zwangerschapsdepressie komt ook vaak voor maar is niet zo bekend.

Rosekapje kijk je uit! Doe echt voorzichtig aan hoor, ik moest ook meteen denken aan zwangerschapsvergiftiging.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 12 mar 2009 10:20

rosekapje schreef:Zonnetje, voor jou begint het echt op te schieten, 39 weken al. Snapt Mathilde het allemaal een beetje dat er een baby in mama dr buik zit?

Mathilde snapt er nog niks van, als we het over de baby hebben prikt ze wel in m'n buik, maar dat er echt een baby in zit begrijpt ze niet. 'k Ben wel benieuwd hoe ze zal reageren als de baby er straks is.

Doe het maar rustig aan Rosekapje, hopenlijk gaat het snel beter.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 12 mar 2009 11:02

Bedankt voor alle felicitaties! Erg lief allemaal!

Ja twas ff een tegenvaller, toen het toch korter bleek te zijn. Ik hoop echt niet dat ik nog 6 weken of langer zo misselijk ben.. Heb al van alles geprobeerd en ook emefasene gekregen, maar t helpt allemaal nog niet zo.. Maar gelukkig weet je waar je t voor doet!

Sterkte Rosekapje!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 mar 2009 12:20

Ik was de eerste 15 weken ook enorm misselijk. Als mn man eten ging koken,stond ik buiten. Die lucht vond ik niet te verdragen. Wat bij mij geholpen heeft, is om heel vaak te eten. Ik at ieder uur om mn misselijkheid voor te zijn.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 12 mar 2009 12:36

Wat vervelend rosekapje! Zeker met je twee knullen erbij, dat maakt het toch lastig om volledig rust te houden. Sterkte ermee! 8>)

Vanmorgen bij de vk geweest om te checken of de baby inmiddels netjes in hoofdligging ligt. Ze denkt dat de baby is gedraaid, maar kon het niet met zekerheid vaststellen. Daarom dinsdag een echo in het zh en wanneer de baby toch nog niet goed ligt, dan zullen ze gelijk proberen te draaien. Nog even afwachten dus, ik vind het iig erg leuk om de baby weer ff te kunnen bewonderen! 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 12 mar 2009 13:58

Lenny en Marjo gefeliciteerd.

Rosekapje veel sterkte nu je rust moet houden. Is toch even een tegenvaller lijkt me. Zeker met die twee jongens zal dat niet zo makkelijk zijn.

Leuk bloempie, een extra echo. En maar hopen dat de baby goed ligt.

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 12 mar 2009 14:14

Spannend Bloempie of de baby goed ligt, dat is wel te hopen natuurlijk.

Bij de echo die ik een paar weken geleden heb gehad kon ik bijna niks zien van de baby.
Ze lieten alleen ff snel het hoofdje zien, die hebben ze opgemeten en het bovenbeentje :?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 12 mar 2009 19:38

tjonge rosekapje, dat is ook wel even een tegenvaller zeg!
hebben jullie alles wel zo'n beetje klaar voor de komst van de baby?
en inmiddels al namen? :wink:
veel sterkte met het rust houden!

:-oo het wordt nu zo'n beetje afwachten wie er het eerst het goede nieuws komt melden
spannend zeg.

Bij ons op de afdeling werkt iemand die in verwachting was van een drieling. Heeft 1 kind van 7 en wilden er altijd nog wel graag een tweede kindje bij. Kwamen ze er met de 10 wk echo achter dat het er 3 waren! Eerst erg aan het idee wennen, en uiteindelijk heel blij ermee, maar nu bleek twee weken terug (ze was 14 wk) dat er 2 kindjes niet meer leefden.. een week later het derde kindje ook niet meer. Echt heel sneu...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”