eerste dagen als getrouwd stel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: eerste dagen als getrouwd stel

Berichtdoor MissF » 11 mar 2009 16:30

pol schreef:Maar moet je persé bloedmooi zijn dan om van mekaar te houden?

nee, maar hij moet het wel 1000 x zeggen. En volgens mijn man kan het niet anders of je vindt je eigen vrouw mooi. Hij zal mij ook nooit de knapste van de wereld noemen. Heel realistisch, want dat ben ik totaal niet. Ik zeg het tegen hem wel, omdat ik hem ook echt knap vind. Maar als hij mij heel mooi vindt, dan vind ik dat nog gaver dan knap :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 mar 2009 16:44

kirsten schreef:Wij trouwen vrijdag en ik moet maandags al weer aan de slag. Zal dus nog leuk worden ](*,)

Kan je niet een paar dagen vrij pakken dan?

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 11 mar 2009 16:45

Gewoon wat hoorcolleges missen joh :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 11 mar 2009 16:55

Hm, en omkleden? Doe je dat ook in een badkamer waarvan de deur op slot zit enzo? Dat je als je een grote boodschap moet doen je de deur op slot doet lijkt me best normaal, dat hoef je niet te zien toch? Maar je gaat toch niet buiten wanneer je seks hebt om, telkens proberen te voorkomen dat je elkaar naakt ziet? Je omkleden in een aparte ruimte, vooral niet samen douchen enz?

Nee, we gaan er natuurlijk niet krampachtig over doen en samen douchen is ook niks mis mee. Het gaat er ons meer om dat je als je elkaar zo vaak naakt ziet in gevallen van poepen enzo, de erotiek van het lijf van die ander er zo snel af gaat naar ons idee.. Maar misschien is dat wel allemaal anders als we eenmaal getrouwd zijn hoor!
26 juni is onze grote dag!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 11 mar 2009 17:03

dat valt reuze mee hoor; het is eigenlijk best een opluchting als je beseft dat je partner ook maar een normaal mens is, inclusief haargroei, poep en scheetjes. Dat doet aan het verlangen naar elkaar niks af.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 mar 2009 17:06

Rinus88 schreef:Nee, we gaan er natuurlijk niet krampachtig over doen en samen douchen is ook niks mis mee. Het gaat er ons meer om dat je als je elkaar zo vaak naakt ziet in gevallen van poepen enzo, de erotiek van het lijf van die ander er zo snel af gaat naar ons idee.. Maar misschien is dat wel allemaal anders als we eenmaal getrouwd zijn hoor!
Waarom? Of je het nou ziet of niet, je weet toch dat de ander ook gewoon een mens is die poept en plast etc.? Da's puur natuur en heel menselijk hoor. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

miss jane
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor miss jane » 11 mar 2009 17:19

@ Rinuss: Ik denk dat je bedoelt dat je het naakt zijn voor de 'specialere' momenten wilt bewaren en dus niet bij het naar de wc gaan enzo. Begrijp ik, maar ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat je dat dan echt niks meer uitmaakt. Je bent helemaal aan elkaar gewend, ook op dat gebied en dan maakt het je niet meer uit of je elkaar bij de wc ziet, omdat dat er ook bij hoort.

De tijd zal het leren :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 mar 2009 18:08

Wacht maar tot er een baby komt, dan lig je helemaal te kijk voor iedereen tijdens de bevalling :roll:

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 11 mar 2009 18:38

Wacht maar tot er een baby komt, dan lig je helemaal te kijk voor iedereen tijdens de bevalling :roll:

Whahah bedankt voor je plastische opmerking :shock:
Ach ja, ik weet ook wel dat het allemaal anders wordt als je getrouwd bent maar toch.. Ik hou even vast aan mijn ideaalbeeld.. En inderdaad zal ik er vast en zeker nog eens van terugkomen, weet ik nu al :^o

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mar 2009 19:14

Haha ik voel me echt 100000% zeker bij mijn man maakt me echt niet uit hoe hij mij ziet.
En wij hebben tijdelijk geen badkamer een wc wel maar zonder deur :mrgreen: =D>

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mar 2009 19:33

kirsten schreef:Wij trouwen vrijdag en ik moet maandags al weer aan de slag. Zal dus nog leuk worden ](*,)

Hoezo "moet"? Maar allicht zijn weekenden ook werkdagen voor je? Maar waarom ga je niet samen even weg? Als je nog op school zit valt er vast wel te regelen dat je even een lang weekend of een weekje weggaat. En als je werkt heb je recht op 2 vrije dagen en kan je verlof opnemen toch? Volgens mij is het wel goed en leuk, om uit te rusten, om samen te zijn, er van te genieten dat je getrouwd bent. Om maar te zwijgen over wat er anders gebeurt, ben je net getrouwd, staat je familie twee dagen later op de stoep enzo als "verrassingsvisite" etc :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 11 mar 2009 20:16

Ik studeer nog en er valt vast wel wat te regelen inderdaad, maar ik kan vrij weinig missen voor mijn studie. Ik ga het overigens wel proberen om wat langer vakantie te hebben, maar of dat lukt is ten tweede. Wel gaan we in oktober heerlijk een weekendje weg. En verrassingsvisite vermijden we door gewoon niet open te doen als er iemand buiten staat :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 mar 2009 21:08

Het lijkt mij wel lastig als je elkaar nooit naakt/ontkleed hebt gezien voor je huwelijk. Dan is ineens alles anders en vreemd. Voor mijn gevoel moet je dan nog heel veel stappen zetten voordat je gemeenschap kunt hebben.

Ik moet zeggen dat ik er eerst ook moeite mee had om mij om te kleden bij mn man
( toen nog mn vriend). Maar ja, ik woonde op kamers en hij bleef wel eens een weekend en dan moet je wel :wink: Ik probeerde dat eerst achter een geopende kastdeur te doen :lol: . Hij heeft daar gelijk een opmerking over gemaakt. Daarom was ik gelukkig over mn schroom heen toen wij gingen trouwen. En de deur op slot doen van de badkamer heb ik 1xgedaan, maar die werd met dezelfde vaart geopend door mn man. Aan die onzin deed hij niet mee,aldus mijn ega :lol: . Nu ben ik daar wel blij om. Het voelt nu helemaal natuurlijk en eigenlijk denk ik er niet eens over na.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 mar 2009 21:27

ajl schreef:Het lijkt mij wel lastig als je elkaar nooit naakt/ontkleed hebt gezien voor je huwelijk. Dan is ineens alles anders en vreemd. Voor mijn gevoel moet je dan nog heel veel stappen zetten voordat je gemeenschap kunt hebben.
Nou, dat lijkt mij inderdaad ook...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 11 mar 2009 21:57

Haha dat geopende kastdeurtje ken ik!;)
Ik kleed me nu wel om waar hij bij is, tenzij ik ongesteld ben, voel ik me altijd zo onzeker en ongemakkelijk waar hij bij is..
Hij is er ook niet makkelijk in trouwens, snel even een schone onderbroek waar ik bij ben.. Dan moet ik me wel even omdraaien haha

Ik voel me aardig preuts nu ik dit zo zeg :roll:

Terug naar “Archief”