Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Zonnetje
Mineur
Mineur

Re: Zwanger deel 5

Berichtdoor Zonnetje » 05 mar 2009 11:48

bloempie schreef:Zonnetje, wat gaat het hard zeg, 38 weken alweer! Sta je al op springen? :wink: Geniet nog maar even van de tijd met Mathilde alleen, nu kan ze nog de onverdeelde aandacht krijgen!

Hier is bijna alles klaar. Het wiegje hebben we in elkaar gezet. Alleen de commode kan wel weer een likje verf gebruiken, die komt vrijdag aan de beurt. En ik moet nog nieuwe badcapes, een wikkeldeken en aankleedkussenhoes. Ws ga ik zaterdag voor werktijd even langs de prénatal, dan heb ik dat ook in huis.

Op springen valt nog wel mee, maar ik heb wel snel last van m'n rug. Maar ik mag niet klagen, eigenlijk heb ik een makkelijke zwangerschap gehad.
Vanochtend weer voor controle geweest bij de vk, nu ligt de baby wel goed en ook al ingedaald, dus nu kan ons kindje normaal geboren worden.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 05 mar 2009 13:25

Fijn zeg! Een hele geruststelling! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 mar 2009 11:43

Zonnetje, begint op te schieten voor jou spannend, wanneer ben je bevallen van Mathilde, met welke termijn?
Bloempie, voor jou ook spannend, waarschijnlijk beval je eerder als mij, ik las dat je je slijmprop al aan het verliezen bent.
Thomas gewend op zijn nieuwe kamer?

Hier gaat het zo zijn gangetje, bijna 35 weken alweer. Gaat hard. De jongenskamer is klaar en sinds een weekje slapen ze samen op de kamer de eerste nacht was erg onrustig, mn Simon die erg aan het huilen was, Christiaan sliep gelukkig door alles heen. Van de week de babywas gedaan, nu moet er nog het eea opgehangen worden op de babykamer en ik moet het hemeltje nog wassen, strijken etc. en dan zijn we er klaar voor. Kaartjes besteld, alleen nog steeds geen namen, komt dat nog goed 8-[ .
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 mar 2009 12:23

Fijn Rosekapje dat je al lekker bent opgeschoten...
En die jongens samen op de kamer gaat steeds beter natuurlijk ;-)

Met de namen kunnen we anders wel even mee helpen denken hoor :lol:
Geef maar aanwijzingen :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 mar 2009 12:33

weet je al wat het wordt? Dan hebben wij wat meer aanwijzingen om mee te denken :lol: .
Wel fijn de laatste loodjes, ben benieuwd wie van jullie 3-en het eerste bevalt. Ik gok op bloempje....! Die heeft haar slijmprop immers al deels verloren. Mijn collega had dat met 33 weken en die beviel met 35 weken.

Leuk hoor al die zwangeren, ik zou bijna weer de kriebels krijgen.Terwijl ik zwanger zijn echt geen rose wolk vond.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 06 mar 2009 14:14

Jesse is een leuke naam! Alleen al voor die naam wil ik nog wel een jongen. :lol:
ja, dat is mijn mening dan he.....

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 06 mar 2009 16:10

Rosekapje, Daniël Jonathan, Deborah, Esther, Hadassa, David, Joas, Ezra, Loïs, Aron, Thamar (zou ik zelf nooit doen maar ja..) , Adam, Levi, Jona, Nathan, Thirze, ehmmmmmmm :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 mar 2009 16:33

haha, nou dames denk nog maar ff mee, en nee we weten niet wat het is, dus jongens en meisjesnamen zijn welkom! PS het hoeft niet perse een bijbelse naam te zijn
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 mar 2009 16:39

Wel vernoemen naar iemand?

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 mar 2009 16:39

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 06 mar 2009 18:49

rosekapje schreef:Zonnetje, begint op te schieten voor jou spannend, wanneer ben je bevallen van Mathilde, met welke termijn?
Bloempie, voor jou ook spannend, waarschijnlijk beval je eerder als mij, ik las dat je je slijmprop al aan het verliezen bent.
Thomas gewend op zijn nieuwe kamer?

Bij Mathilde was ik 14 dagen overtijd en is de bevalling ingeleid. Dus de kans zit er wel in dat ik nu weer wat later ben dan 40 weken. Bij mijn zussen en moeder was dat ook zo, het zit in de familie denk ik.
Misschien bevalt Bloempie wel als eerste van ons 3-en.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 mar 2009 20:07

Lekker Rosekapje, dat de jongenskamer af is en je alleen nog wat laatste dingetjes moet doen.
Vind je Thomas geen leuke naam? :wink:

Het verliezen van de slijmprop is inmiddels weer gestopt, dus misschien valt het mee. Maar wie weet ben ik idd de eerste. De laatste zullen de eerste zijn, toch? 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 06 mar 2009 20:20

Nou meiden het gaat opschieten met jullie, spannend hoor.
Ben ook heel benieuwd wie er van jullie het eerst mag gaan bevallen.

Nou Rosekapje dat word nog even flink het namenboekje doorspitten.
Hier nog wat namen:
Daan, Tom, Julian, Lars, Niek.
Sanne, Naomie, Eline, Lydia, Celine, Ann.
Succes met het verzinnen van namen.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 mar 2009 21:22

Misschien zit er bij mij in de klas nog wel een leuke naam tussen:

Jongens: Matthias, Christiaan, Corstian, Rudy, Nick, Daan, Ron, Gerson, Martijn, Erik, Wilfred
Meisjes: Margreet, Manon, Charlotte, Hanne, Henrike, Juliet, Jantine, Jenneco, Lydia, Leonieke

En wat andere namen die me te binnen schieten uit de kerk met dopen enzo:
Niek, Hidderick, Anne-Mette, Samuel, Anna, Marilina, Anna-Louise, Maarten, Benjamin, Joost, Andre, Juliette, Emma, Elias, Auke, Noa, Mylan, Sven, Jenthe, Jonathan, Rosaly, Jesse, Jurian, Marinda, Madelief, Nico, Marian, Willine, Erica, Marih, Simone, Elise, Jacolynn, Ruben, Erik, Marieke, Brenda, Wedy, Joria, Lois, Arne, Beate, Melissa, Marielle, David, Christiane, Rik, Bas, Leah, Michel, Lizette, Jordi, Ruth, Naomi, Kevin, Heline, Marlyn, Nynke, Gerwin, Jasper, Marije, Iris, Joelle, Leanne, Eline, ArdJan, Manon, Aron, Margriet, Cedric, Rozemarijn, Natasja, Rivano, Saron, Tirza, Harald, Bernice, Rosan, Lucen, Joline, Christine, William, Sabine, Marinne, Jonneke, Arno, Leonie, Colette, Josan, Hilde, Roald, Robin, Annely, Lisa, Marloes, Jelle, Jacomijn, Annelien, Lennart, Joel, Constantijn, Carine, Serge, Mirthe, Liane, Helene, Dorinde, Jorine,Raymond, Manuel, Janick, Tiemen, Annelien, Sarien, Clare, Lize, Anouk, Kristel, Rhode, Elmi, Marijn, Rosalie, Anneleen, Jouke, Arico, Marnick, Cora, Willemieke, Marijn, Jack, Jochem, Nathan, Norah, Maaike, Lars Hugo, Hanno, Marten, Frederik, Maurits, Anna-Cien, Sam, Sara, elselien, Coralien, Fernando, Heliene, Machteld, Fleur, Karianne, Sarah-Lynn, Linde

Zo als je het nu nog niet weet! :mrgreen:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 07 mar 2009 12:06

*Annet* schreef:Jesse is een leuke naam! Alleen al voor die naam wil ik nog wel een jongen. :lol:

Dat zou ik echt niet doen, die staat al jaaaaaaren in de top 10.

Terug naar “Archief”