trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor MissF » 24 feb 2009 09:46

Mijn vriendin heeft het ook gedaan met haar man (toen vriend), en vond het geweldig!
Ik wilde ook wel, maar mijn man is echt niet in voor dat soort dingen :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 26 feb 2009 09:40

En hoe staat het met de vorderingen van iedereen die een bruiloft aan het plannen is? Alries, ik begrijp uit meedere topics dat de stress toeslaat. Hou je je wel rustig?

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 26 feb 2009 11:09

Ja, af en toe gaat het wel even kriebelen, maar kheb er ook wel heel veel zin in nu.
De stress valt nu wel weer iets mee. Kmoet er gewoon om denken dat ik mn avonden enzo btje rustig hou. Ik slaap iig nog wel goed! :D (zonder pillen.. :wink: )

Gisteren mn jurk wezen passen. Was nog niet helemaal klaar, maar hij wordt echt super! 2 weken geleden was ik ook al geweest, en toen schrok ik nogal. Kvond de kleur te hard voor mij en hij zat raar bij mn schouders e.d. en toen heeft die vrouw aangeboden om mijn hele jurk over te maken in een iets donkere tint...geweldig!! =D> Volgende week mag ik weer en dan istie als het goed is af.

Verder moet ik nog een paar kleine dingetjes regelen zoals een lijstje met dingen die ik op die dag zelf mee wil nemen zoals tandenborstel, extra panty enz., een boodschappenlijst voor de buurvrouw die alle broodjes e.d. voor de lunch zal verzorgen, een lijst met mensen met wie we op de foto willen en ik ben btje accessoires aan het uitzoeken voor de fotoreportage.

Hoe is het bij de andere??
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 feb 2009 11:25

Die extra panty is heel handig.

(neem voor de zekerheid van die hiel/hakpleisters mee, stel dat je een blaar krijgt).

En vergeet ook niet wat pijnstillers mee te nemen (ik had op een gegeven moment erge hoofdpijn).

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 26 feb 2009 15:35

Bedank voor de tips Evelien. Ik heb zelf kousen, maar ik denk dat ik voor de zekerheid ook nog een paar panty's meeneemt.
Alries, hoeveel maart trouwde jij nu precies? Doe inderdaad rustig aan hoor. Ik begrijp dat jullie huis bijna af is? En aan wat voor accessoires zat je te denken voor de trouwreportage?

Hier gaat het allemaal langzaam. Binnenkort willen we in ondertrouw gaan en er moeten wel wat dingen nu gaan gebeuren. Ik denk telkens: O we hebben nog zo lang, maar de tijd vliegt echt. Gelukkig hebben we nu wel eindelijk een fotograaf. Binnenkort maar eens een trouwauto gaan regelen, maar man, wat zijn die dingen duur zeg.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 feb 2009 15:39

Ik had ook kousen en had ook een extra pakje kousen erin gedaan (en dat tweede pakje heb ik wel moeten gebruiken).

Succes met de laatste lootjes alries.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 26 feb 2009 16:03

Alries, wat voor kleur krijg je nu je jurk dan? Of wil je dat voor jezelf houden? Wel tof van die service van de bruidsmodezaak!

Rinus88
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rinus88 » 26 feb 2009 22:55

Binnenkort maar eens een trouwauto gaan regelen, maar man, wat zijn die dingen duur zeg.

Die van ons is 300 euro met nog 25 euro extra omdat we hem de volgende dag pas terug willen brengen, vond het nog meevallen, heb echt flink dure gezien!
En dat terwijl je er niet echt lang in rijdt!
Wie van jullie had een bijgeleverde chauffeur? Wij wilden dat niet maar dan kom je toch op de iets minder oude auto's uit, vonden we op zich wel jammer maar goed, ook wel leuk om een goede vriend van mijn aanstaande te vragen:D
26 juni is onze grote dag!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 feb 2009 01:33

Wij krijgen bij deze auto een chauffeur bijgeleverd (wat een uitdrukking :lol:), net als bij deze bus, wel zo makkelijk. Zonder chauffeur kwam je inderdaad bij de jongere auto's uit en bij de kevertjes enzo. En de bus zonder chauffeur werd al helemaal niks...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 feb 2009 08:25

Tsja, wij hadden 1 geluk. Wij hadden gratis auto met gratis chauffeur. Heb nog geen foto van de auto. Maar zodra ik een foto heb dan plaats ik hem wel ff. :wink:

Wij wilden zowieso geen oldtimer.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 27 feb 2009 08:55

Wij mogen een hele dure dikke mercedes lenen van een kennis...en mijn vriend rijdt zelf, dus kost ons alleen diesel. :-oo
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 feb 2009 10:42

Ik wilde ook zo'n oldtimer met chauffeur, maar mijn man wilde absoluut geen chauffeur. Dan zouden we nooit even lekker samen zijn die dag, volgens hem. En tja, hij ging over de auto. Het werd wel een oldtimer, wel een sportieve, en hij reed zelf. En een beetje gelijk had hij wel: het was heerlijk om samen te zijn in die auto :D Al hou ik nog altijd meer van supersjiek met chauffeur :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 28 feb 2009 18:44

Mijn vriend mag ook de auto kiezen :wink:
Ik heb niet zoveel met auto's en hij is best een autofreak, dus....
Het liefst wil hij een Ferrari, maar daar kunnen maar twee personen in... Hij wil wel erg graag zelf rijden, maar ik vind het toch wat leuker als we gereden worden, dus dat is nog even afwachten wat we tegen die tijd doen.
Als het geen Ferrari wordt, dan waarschijnlijk een Amerikaan met zn broer als chauffeur :D

[:]8
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 feb 2009 19:28

wij wisten allebei niet in welke auto wij zouden trouwen (wel wisten we dat het een bmw zou worden). Maar welk type etc. Dat was wel heel erg grappig.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 feb 2009 20:52

Wij willen een oldtimer en hebben er ook al één op het oog.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”