kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Evelien » 23 feb 2009 15:26

LeChat schreef:
Evelien schreef:je mag van mij weten als ik uitgenodigd wordt voor een hele dag dat ik geen nieuwe kleren voor ga kopen. Misschien wel iets nieuws, maar niet een heel setje nieuw.
Oké, maar stel dat de dresscode 'wit' is, dan heb je vast wel een witte rok of broek of een witte blouse o.i.d. in de kast hangen en zou je daar 1 nieuw (wit) kledingstuk bij kunnen kopen, toch?

(Even afgezien van het feit dat ik dit persoonlijk niet zo'n fijne dresscode zou vinden, met mijn lichte huid enzo :) )

Nee ;-) Klinkt heel raar, maar ik voel mij absoluut niet prettig in een kleding (kleur) die ik perse aan moet.

Ik zou het alleen doen als Jezus zoiets van me vraagt.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 feb 2009 16:30

Vind het zelf juist leuk om nieuwe kleren te kopen voor een bruiloft. Het is toch iets feestelijks, iets vrolijks en daarvoor vind ik het leuk om iets nieuws uit te zoeken/op te zoeken.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 feb 2009 16:41

Evelien schreef:Nee ;-) Klinkt heel raar, maar ik voel mij absoluut niet prettig in een kleding (kleur) die ik perse aan moet.

en @lalage:

Oké, ieder z'n ding :). Er zit ook wel iets in dat mensen ook blij mogen zijn dat je überhaupt op hun feest komt en dat je dan gewoon jezelf moet kunnen blijven. Wij schrijven overigens zelf ook geen dresscode voor voor onze bruiloft, maar als iemand nou sterk zou hechten aan 'een mooi plaatje' of het nu eenmaal leuk vindt om met bep. thema's te werken, dan zou ik daar wel aan mee willen werken.
Ik had het vroeger ook stiekem best leuk gevonden als onze school toen een x-aantal jaren had bestaan en je in van die Ot & Sien-kleding naar school had gemogen, maar helaas... :wink: Verkleden vond ik sowieso wel leuk, dus misschien heeft het daarmee te maken. :lol:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 feb 2009 16:58

tsja zo zie je maar weer he. Smaken verschillen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 feb 2009 18:55

Op onze bruiloft hadden de mannen een dresscode: een roze overhemd :) zag er wel leuk uit :P voor de rest gewoon normaal zeg maar. Wat wij gewend zijn.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 feb 2009 08:47

Ik koop ook altijd iets nieuws voor een bruiloft. Mijn kleding hoeft ook echt niet bij die van mn man te passen. Dat vond ik wat anders voor onze eigen bruiloft. Toen had mn man wel een rode stropdas, in de kleur van mijn boeket ( rode rozen).

Maarre als de dresscode een rose overhemd is, denk ik niet dat mijn man dat aan zal trekken. Hij draagt absoluut geen rose!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 feb 2009 08:57

ajl schreef:Maarre als de dresscode een rose overhemd is, denk ik niet dat mijn man dat aan zal trekken. Hij draagt absoluut geen rose!

Hehe, mijn man dus ook écht niet!
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 25 feb 2009 08:59

Mijn vriend ook absoluut niet
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2009 08:59

Ik zit even met een vraagje, ik heb wel wat kettingen etc. Hoe bewaren jullie die? Ik heb ze nu in een doos(je) maar de kettingen gaan weleens door elkaar zitten. Pas is er 1 (een hele mooie) kapot gegaan. Dus nu zit ik te denken aan een andere oplossing. Weet iemand een ideetje?

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 25 feb 2009 08:59

Gerdien B. schreef:Mijn vriend ook absoluut niet

Behalve nu 1 shirtje, 'n bruin met roze letters, waar het roze erg opvalt...Maar 't staat 'm wel goed, én hij kreeg er veel complimentjes over :lol:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 feb 2009 09:00

Hang een leuk kapstokje aan de muur of aan de binnenkant van de deur van je kledingkast, kan je ze allemaal leuk ophangen.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2009 09:00

Mijn man heeft 1 rose overhemd, staat hem harstikke goed en hij vindt hem ook nog erg mooi.

Wat ik absoluut niet mooi vindt is zo'n polo shirt in knal rose met allemaal van die letters erop.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 feb 2009 09:01

Als wij allebei iets nieuws kopen, dan passen we het vaak wel op elkaar aan. Maar ik draag veel zwart/wit grijs, en ik ga wel eens mee winkelen met mijn man, en dan raad ik vaak wel die kleuren ook aan ;) Dus dan past het al snel bij elkaar.
Bij mijn zus had ik bijv een zwart jurkje met witte stipjes en mijn man een grijze broek, witte blouse en zwart sportief jasje. Dat matcht al snel.
Nee, een roze overhemd doet mijn man ook niet aan nee. Dan zou hij zeggen: is dat de dresscode? Dan ga ik niet.
Dus ik ben tot nu toe blij dat we nog nooit dresscodes hehad hebben ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 25 feb 2009 09:02

Evelien schreef:Ik zit even met een vraagje, ik heb wel wat kettingen etc. Hoe bewaren jullie die? Ik heb ze nu in een doos(je) maar de kettingen gaan weleens door elkaar zitten. Pas is er 1 (een hele mooie) kapot gegaan. Dus nu zit ik te denken aan een andere oplossing. Weet iemand een ideetje?

Ik maak zelf ook kettingen, en geef vaak als tip om kettingen aan 'n kleerhanger te hangen, of als je ergens 'n plekkie hebt wat spijkertjes, of punaises in de muur of bijv. zijkant van de kast te slaan!
Ik heb zelf een mokkenboom, en hang ze daaaraan op, en heb ze nooit in de knoop zitten!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 feb 2009 09:06

precies en dat is nou juist het probleem ik ga niet zomaar gaten in de muren of kasten maken. Ik heb daar ook wel aan gedacht. Maar als je de kettingen aan een kleerhanger hangt dan komen ze toch ook met elkaar in de knoop?

Terug naar “Archief”