Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Ik ben wel blond, dat raad je aardig goed...maar 'n vriendin die voorop reed is toch echt heel donker...
meissie88 schreef:Nee,..of najah...geloof dat er 2 mensen met mij mee reden, maar die vriendin die ook reed kwam vanuit Goes, en bleef bij mij slapen
Mortlach schreef:Ik heb zo het idee dat ik binnenkort niet meer mee kan praten in dit topic. Ik kreeg gisteren na mijn verjaardagsfeestje hele leuke en veelbetekende SMSjes van mijn "love-interest"
Mortlach schreef:Ik heb zo het idee dat ik binnenkort niet meer mee kan praten in dit topic. Ik kreeg gisteren na mijn verjaardagsfeestje hele leuke en veelbetekende SMSjes van mijn "love-interest"
em_ma schreef:Mortlach schreef:Ik heb zo het idee dat ik binnenkort niet meer mee kan praten in dit topic. Ik kreeg gisteren na mijn verjaardagsfeestje hele leuke en veelbetekende SMSjes van mijn "love-interest"
Wat leuk voor je!
Gerdien B. schreef:Mortlach schreef:Ik heb zo het idee dat ik binnenkort niet meer mee kan praten in dit topic. Ik kreeg gisteren na mijn verjaardagsfeestje hele leuke en veelbetekende SMSjes van mijn "love-interest"
Hou ons maar op de hoogte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten